سرمربی تیم استقلال خوزستان؛

استراتژی خوبی در دفاع و حمله داشتیم/نفت آبادان تیم خوبی است/اتحاد بین هواداران دو تیم جای تبریک دارد

۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۰۲:۵۳:۴۲
کد خبر: ۷۴۲۰۲۵
استراتژی خوبی در دفاع و حمله داشتیم/نفت آبادان تیم خوبی است/اتحاد بین هواداران دو تیم جای تبریک دارد
داریوش یزدی گفت: معتقدم برای این بازی استراتژی خوبی را انتخاب کرده بودیم و در فاز حمله هم توانستیم از روزنه‌هایی که از قبل برای خودمان طراحی کرده بودیم استفاده کنیم.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، داریوش یزدی سرمربی استقلال خوزستان  پس از تساوی دو بر دو تیمش مقابل صنعت نفت آبادان اظهار کرد: در ابتدا به خانواده محترم سلامی و جامعه فوتبال خوزستان تسلیت عرض می‌کنم همچنین جا دارد به بازیکنان خودم تبریک بگویم. بازیکنانمان جوان هستند و توانستند یک بازی تاکتیکی را به نمایش بگذارند و در دقایقی از بازی اگر مقداری با دقت تر بازی می کردیم، می‌توانستیم برنده بازی باشیم.

وی گفت: در سه بازی گذشته و بازی امروز فرصت‌های زیادی را از دست دادیم به این دلیل که تیممان جوان است.  معتقدم برای این بازی استراتژی خوبی را انتخاب کرده بودیم و در فاز حمله هم توانستیم از روزنه‌هایی که از قبل برای خودمان طراحی کرده بودیم استفاده کنیم ضمن اینکه موقعیت‌های خوبی را روی دروازه نفت  ایجاد کردیم. اما از این غافل نشویم که آبادان هم تیم خوبی دارد و دیدید در حمله بازیکنان تأثیرگذارش توانست دو گل به ما بزند و عرصه را در مقاطعی از بازی بر ما تنگ کند. هرچند با توجه به فشردگی که داشتیم در دفاع اجازه ندادیم بازیکنان نفت از موقعیت‌هایشان استفاده کنند.

یزدی افزود: نفت تیم خوبی است و نیاز به زمان دارد تا جا بیافتد. مربی خارجی که می‌آید با محیط ایران آشنا نیست و نیاز به زمان دارد. قطعاً هر تیمی دارای نقاط ضعف و قوتی است. به نظر من بهتر است مربی هر تیمی در مورد تیم خودش صحبت کند و طبیعتاً هر مربی به دنبال برطرف کردن نقاط ضعف تیمش است.

سرمربی استقلال خوزستان در مورد شعارهای متحدانه هواداران صنعت نفت و استقلال خوزستان اضافه کرد: به همه هوادارانی که امشب در ورزشگاه حضور پیدا کردند خسته نباشید می‌گویم در این گرما خیلی خوب و زیبا تیم مورد علاقه خود را تشویق کردند من شنیدم قبل از بازی هم این اتفاق افتاده بود و اتحاد بین هواداران دو تیم وجود جای تبریک و خسته‌نباشید دارد.

وی در مورد اینکه تاپایان مهلت نقل و انتقالات بازیکنی جذب خواهید کرد یا خیر، تصریح کرد: قطعاً ما دو یا سه بازیکن دیگر نیاز داریم و رایزنی‌هایمان را انجام می‌دهیم قطعاً سه بازیکن به تیم ما اضافه می‌شود تا بتوانیم در پست‌هایی که مشکل داریم مشکلات‌مان را برطرف کنیم.

لازم به ذکر است که تیم های فوتبال صنعت نفت آبادان و استقلال خوزستان در هفته چهارم لیگ هجدهم برتر فوتبال ایران با نتیجه دو بر دو به تساوی دست یافتند.

 

 

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز