اداره آبفا آبادان در اطلاعیه اعلام کرد:

آب شهرهای آبادان و خرمشهر تا عصر امروز وصل می شود/ ترمیم شکستگی خط غدیر در کیلومتر ۳۸ در حال انجام است

۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۱۶:۰۱:۰۱
کد خبر: ۷۴۲۴۰۷
آب شهرهای آبادان و خرمشهر تا عصر امروز وصل می شود/ ترمیم شکستگی خط غدیر در کیلومتر ۳۸ در حال انجام است
افزایش شوری آب آبادان به دلیل شکستگی در خط دوم طرح آبرسانی غدیر از ۲۷۰۰ به ۵۰۰۰ میکرو موس رسید.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، اداره آبفای آبادان با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد؛ مشکل به وجود آمده در تامین آب شهرستان آبادان تا عصر امروز برطرف می شود.

در این اطلاعیه ضمن پوزش از ساکنان مناطق مختلف که به دلیل شکستگی در خط آبرسانی غدیر امروز شنبه برابر با بیست و هفتم مردادماه ۹۷ دچار قطعی و افت فشار آب شده اند، آمده است: گروه‌های عملیاتی از ساعت هشت صبح تعمیر و ترمیم خطوط را آغاز کرده اند و تا ظهر امروز این پروسه را به سرانجام می رسانند.

در ادامه، اداره آبفای آبادان از شهروندان درخواست کرده تا حداکثر صرفه جویی را در مصرف آب داشته باشند.

همچنین روز گذشته نیز رئیس اداره امور آب و فاضلاب آبادان از افزایش شوری آب آبادان به دلیل شکستگی در خط دوم طرح آبرسانی غدیر از ۲۷۰۰ به ۵۰۰۰ میکرو موس خبر داد.

علیرضا خلیلی نیا رئیس اداره امور آب و فاضلاب آبادان در همین راستا اظهار کرده بود: شکستگی در خط لوله انتقال آب غدیر در کیلومتر ۳۸ ایستگاه قیصریه سبب شد تا برخی مناطق آبادان دچار قطعی و افت فشار آب در ساعت های پرمصرف شوند.

وی گفته بود که به زودی با تعمیر و ترمیم خط لوله غدیر، شرایط به حالت عادی باز خواهد گشت اما مجددا امروز شنبه دوباره اداره امور آبفای آبادان خبر از شکستگی خط انتقال آب غدیر و قطعی و افت فشار آب تا بعد از ظهر امروز داد که سبب بروز ناخرسندی و گلایه مردم شد.

اداره آبفای خرمشهر نیز روز گذشته طی اطلاعیه ای اعلام کرد: طبق اعلام سازمان آب و برق خوزستان، دِبی ورودی از طریق خط غدیر به طور دوباره از روز جمعه در شهرهای خرمشهر و آبادان کاهش پیدا کرده است و به طور احتمالی تا روز یکشنبه(فردا) ادامه دارد، لذا با ایجاد افت فشار در شبکه توزیع آبرسانی احتمال قطعی آب در برخی مناطق خرمشهر به خصوص در ساعات اوج مصرف(همزمان با اذان ظهر و مغرب) وجود دارد که ضمن پوزش از همشهریان، در صورت وجود قطعی طولانی مدت و عدم وصل آب یا هواگیری پمپ خانگی لطفا به شماره تماس‌های ۰۹۱۶۵۸۲۳۸۳۴ و ۰۹۳۶۳۷۳۷۷۲۵ برای اعزام تانکرهای آبرسانی تماس بگیرید.

لازم به ذکر است که با بهره برداری از گام دوم طرح آبرسانی غدیر قرار بود روزانه ۱۳۵ هزار متر مکعب آب وارد شبکه آب آبادان و ۹۰ هزار متر مکعب آب وارد شبکه آب خرمشهر بشود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز