برای سومین سال پیاپی؛

آبادان بر بام ورزش پرستاران کشور ایستاد+ببینید

۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۱۱:۲۱:۲۰
کد خبر: ۷۴۲۵۰۱
آبادان بر بام ورزش پرستاران کشور ایستاد+ببینید
پیمان ادیبی گفت: تیم 38 نفره پرستاری آبادان با کسب 8 مدال رنگارنگ از نهمین دوره جشنواره فرهنگی ورزشی پرستاران کشور در همدان، برای سومین سال پیاپی عنوان قهرمانی را به آبادان آورد.

پیمان ادیبی مدیرکل ورزش و جوانان منطقه آزاد اروند در گفت و گوی با خبرنگار برنا در آبادان با اعلام این خبر اظهار کرد: نهمین جشنواره فرهنگی ورزشی پرستاران کشور صبح چهارشنبه 24 مردادماه جاری در محل سالن شهدای گمنام دانشگاه علوم پزشکی همدان آغاز به کار کرد و عصر روز شنبه 27 مردادماه به کار خود پایان داد.

وی با عنوان اینکه مجموعا 38 پرستار مرد و زن به همراه مربیان و سرپرست از آبادان به این مسابقات اعزام شدند، گفت: در این دوره 600 ورزشکار و شرکت کننده شامل 250 پرستار زن و 350 پرستار مرد در رشته های والیبال، فوتسال، شنا، شطرنج، دومیدانی، دارت، تنیس روی میز و تیراندازی با کمان ریکرو به رقابت با یکدیگر پرداختند.

ادیبی با اعلام اینکه در پایان هشت ورزشکار پرستار آبادان موفق به کسب مدال های رنگارنگ شدند، افزود: در رشته شنا 50 متر کرال رده سنی زیر 30 سال"نازنین باندو" به مقام اول این مسابقات دست یافت و روی سکوی قهرمانی ایستاد. همچنین نجات بحرینی نیز نفر اول شنا 50 متر کرال رده سنی بالای 50 سال را از آن خود کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان منطقه آزاد اروند اضافه کرد: در رشته شطرنج آقایان نیز کورش نادری نفر اول این دوره لقب گرفت و الهام راکی عنوان دوم شطرنج بانوان این دوره را از آن خود کرد.

وی با عنوان اینکه در مسابقات دو ومیدانی نیز دو شرکت کننده از آبادان حائز مقام شدند، ادامه داد: در دو 800 متر بانوان زهرا شیخیانی توانست عنوان دوم را کسب کند در همین حال عبدالمهدی برهمند نیز در دو 1500 متر نیز بر سکوی دومی این مسابقات ایستاد.

ادیبی افزود: در رقابت های تیروکمان این مسابقات جمیله دریس توانست مقام دوم را برای آبادان به ارمغان بیاورد همچنین ملیحه حمزوی نیز نفر سوم رشته دارت این دوره از مسابقات نام گرفت.

مدیرکل ورزش و جوانان اروند با عنوان اینکه تیم پرستاری آبادان در دور هشتم(اهواز ) توانست 9 مدال شامل چهار طلا و سه نقره و دو برنز  را به دست بیاورد و قهرمان دور هشتم لقب بگیرد تصریح کرد: در این دوره نیز تیم پرستاری آبادان با مجموع هشت مدال رنگارنگ(سه طلا، چهار نقره و یک برنز)  قهرمانی دو سال گذشته را تکرار کردند.

لازم به ذکر است که تیم های ورزشی پرستاران آبادان با همکاری اداره کل ورزش و جوانان منطقه آزاد اروند و  دانشکده علوم پزشکی آبادان به مسابقات فرهنگی ورزشی سازمان نظام پرستاری کشور در همدان اعزام شدند و موفق شدند با کسب 8 مدال رنگارنگ برای سومین بار پیاپی قهرمان نهمین دوره مسابقات فرهنگی ورزشی پرستاران کشور بشوند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز