معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری خرمشهر خبرداد:

درگیری در بارانداز شلمچه به مرگ کارگر خرمشهری منجر شد

۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۴:۵۵:۲۲
کد خبر: ۷۴۳۴۱۸
درگیری در بارانداز شلمچه به مرگ کارگر خرمشهری منجر شد
عزیز ساعدی گفت: کارگر بارانداز تجاری شلمچه در درگیری با سه نفر فوت کرد.

به گزارش خبرنگار برنا از خرمشهر، عزیز ساعدی معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری خرمشهر با اعلام این خبر اظهار کرد: روز گذشته یکی از کارگران بار انداز شلمچه به نام س-س 28 ساله توسط افرادی از ناحیه سر با چاقو مجروح شد که کارگر مصدوم بلافاصله به بیمارستان ولیعصر(عج) خرمشهر منتقل شد.

وی گفت: از آنجا که چاقو در ناحیه خطرناکی در سر این کارگر فرو رفته بود لذا وی برای ادامه درمان به بیمارستان گلستان اهواز اعزام شد اما کارگر مذکور صبح امروز به دلیل شدت جراحت جان باخت.

ساعدی با عنوان اینکه عوامل درگیری با کارگر بار انداز شلمچه دستگیر شدند، افزود: در هفته جاری برای رفع مسائل و مشکلات بارانداز تجاری شلمچه تصمیم لازم در جلسه شورای تامین شهرستان خرمشهر اتخاذ شد.

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری خرمشهر اضافه کرد: با توجه به این موضوع و بر اساس قرارداد فی مابین سازمان منطقه آزاد اروند و نیروی انتظامی بزودی ماموران انتظامی برای تامین امنیت بار انداز تجاری شلمچه در  آن محل مستقر می شوند.

لازم به ذکر است که جمعی از کارگران بارانداز شلمچه، برخی ناهماهنگی ها در این بارانداز و نبود نظارت کافی بر تردد افراد را سبب بروز برخی مشکلات از جمله درگیری ناشی از سرقت اموال تجار و کامیون داران اعلام کردند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نظر شما
پرونده ویژه