دبیر بیست و یکمین جشنواره ملی فتح خرمشهر؛

لزوم توجه به جنگزدگی در آثار نمایشی

۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۱۷:۰۷:۱۶
کد خبر: ۷۴۴۵۶۸
لزوم توجه به جنگزدگی در آثار نمایشی
همایون قنواتی بر لزوم توجه به نقش مردم آسیب دیده از جنگ تحمیلی در آثار نمایشی تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار برنا از خرمشهر، همایون قنواتی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد اروند و دبیر بیست و یکمین جشنواره تئاتر ملی فتح خرمشهر در مراسم پایانی جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهر، در مجتمع فرهنگی هنری خلیج فارس این شهرستان، اظهار کرد: از مواردی که جای آن در آثار نمایشی دفاع مقدس خالی است توجه به مردمانی است که در طول هشت سال جنگ تحمیلی، متحمل رنج و آسیب های فراوان شدند.

وی گفت: این قشر معمولا در آثار نمایشی دیده نمی شوند. و نیاز است در این بخش تحقیق و بررسی بیشتری انجام شود.

قنواتی با عنوان اینکه دفاع مقدس و فتح خرمشهر، بخش جدا ناشدنی از تاریخ مردم سرزمین ایران است، بر لزوم مطالعه بیشتر در تاریخ دفاع مقدس برای ساخت آثار فاخر تاکید کرد.

دبیر بیست و یکمین جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهر در خصوص آماده سازی زیر ساخت های برگزاری این جشنواره از جمله بهسازی و تجهیز فضای های نمایشی، تصریح کرد: تمام تلاشمان بر فراهم سازی شرایط مطلوب و برای اجرای حرفه ای نمایش ها بود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد اروند ابراز امیدواری کرد: بیست و دومین دوره جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهر، سال آینده در سالن های بیشتری و فضاهای بهتری برگزار می شود.

لازم به ذکر است که بیست و یکمین جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهر، با اجرای۲۰ اثر نمایشی از ۱۲ استان و از ۲۷ تا ۳۱ مرداد در ایستگاه پایانی برگزیدگان خود را شناخت.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز