سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران؛

خیلی مهم است که به صنعت نفت نباختیم/بازی سخت غیر قابل پیشبینی و جنگنده بود

۱۳۹۷/۰۶/۰۲ - ۰۲:۵۴:۱۴
کد خبر: ۷۴۴۶۳۶
خیلی مهم است که به صنعت نفت نباختیم/بازی سخت غیر قابل پیشبینی و جنگنده بود
برانکو ایوانکوویچ گفت: خیلی مهم است که امروز بازی را نباختیم و تا اینجای لیگ بدون شکست و در مسیر اهدافی که از قبل تعیین کرده‌ایم، قرار داریم.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران پس از تساوی یک بر یک تیمش مقابل صنعت نفت آبادان اظهار کرد: همه صحبت‌هایی که در کنفرانس خبری قبل از بازی گفته بودم، امروز در زمین بازی اتفاق افتاد. ما انتظار یک بازی سخت، غیر قابل پیشبینی و جنگنده را داشتیم. همچنین می‌دانستیم حریف مان تا چه اندازه به این امتیاز احتیاج دارد.

وی با عنوان اینکه ما در هر بازی اهداف خودمان را دنبال می کنیم، گفت: به بازیکنانم بخاطر تلاششان تبریک می‌گویم و از آنها تشکر می‌کنم که به خود اطمینان داشتند و نتیجه را برگردانند.

برانکو در خصوص موقعیت های ایجاد شده از سوی دو تیم افزود: در نیمه دوم فرصت‌های زیادی خلق کردیم. وقتی بیرون از خانه بازی می‌کنید، باید از فرصت‌هایتان کامل استفاده کنید و به گل برسید.

سر مربی تیم فوتبال پرسپولیس تصریح کرد: خیلی مهم است که امروز بازی را نباختیم و تا اینجای لیگ بدون شکست و در مسیر اهدافی که از قبل تعیین کرده‌ایم، قرار داریم.

برانکو در خصوص شرایط آب و هوایی آبادان با قطر و تاثیر آن بر روی کیفیت بازیکنان پرسپولیس، توضیح داد: شرایط تیم ما از لحاظ قدرت بدنی در این بازی خیلی خوب بود و باید بگویم چنین جوی در قطر در انتظار ما خواهد بود. اگر چه در ورزشگاه مدرن قطر دما حدودا 22 و 23 درجه خواهد بود.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پایان با عنوان اینکه برای بازی در لیگ قهرمانان آسیا قطعا تا سه‌شنبه بازیکنانم به آمادگی لازم می رسند، خاطر نشان کرد: الدوحیل تقریبا 10 روز استراحت کرده است و تا زمان بازی با ما حدودا 10 روز زمان دارند. اما روش کاری من این است که بازی به بازی پیش می‌رویم و حساب و کتاب نمی‌کنیم چرا که هر بازی برای ما مهم است.

لازم به ذکر است که تیم فوتبال پرسپولیس تهران در هفته پنجم لیگ برتر هجدهم فوتبال ایران مهمان صنعت نفت بود و پس از 94 دقیقه به نتیجه تساوی رضایت داد.

 

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز