پلمپ واحدهای صنفی متخلف در خوزستان

۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۴:۴۹:۵۱
کد خبر: ۷۴۵۲۹۱
پلمپ واحدهای صنفی متخلف در خوزستان
در پی بازدید مدیرکل امور اقتصادی استانداری خوزستان از میدان میوه و تره بار الغدیر اهواز، دو واحد متخلف پس از بی توجهی به اخطارهای مکرر به رعایت قانون، پلمپ شد.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، امید بن عباس بعد از این بازدید در گفت و گو با خبرنگاران گفت: کنترل قیمت ها و نظارت بر بازار در میدان میوه و تره بار از دو‌ماه پیش در دستور کار ستاد تنظیم بازار قرار گرفت که با توجه به بازدیدهای مستمر از میدان میوه و تره بار و برگزاری جلسات تنظیم بازار به صورت هفتگی، موضوعات این میدان بررسی شد.

وی افزود: کارشناسی های لازم در طول هفته با حضور  دستگاه های اجرایی ذیربط و اتحادیه ها و اتاق اصناف انجام و اصلاحات ساختاری در عملکرد عوامل صنفی میدان میوه و تره بار ایجاد شد.

بن عباس با بیان این که برخی  واحدهای صنفی در میدان میوه و تره بار تخلفاتی داشتند، اظهار کرد:  چندین بار به متخلفین تذکر داده شد،  پرونده های تخلفشان به تعزیرات ارسال و مورد بررسی قرار گرفت و جرائمی برای آن ها در نظر گرفته شد و  واحدهایی هم که بر تکرار تخلف خود (گرانفروشی، عدم صدور فاکتور و کم فروشی ) اصرار داشتند 

در هماهنگی با معاونت نظارت و بازرسی سازمان صنعت معدن تجارت استان، تعزیرات حکومتی ، اتاق اصناف و اماکن،  در میدان میوه و تره بار حاضر شدیم و دو واحد که بیشترین تکرار را طی ماه های گذشته در تخلفات داشتند، پلمپ شد. 

مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان هشدار داد:  واحدهای فعال دیگر  در میدان میوه و تره بار اهواز هم تذکراتی مبنی بر رعایت قوانین داده شد، که در صورت عدم رعایت قوانین، واحد آن ها نیز پلمپ می شود.

بن عباس افزود:  این روند برخوردها برای کسانی که از قوانین و مقررات صنفی تبعیت نمی کنند،  قوانین مرتبط با اتحادیه و نرخ های مصوب را رعایت نمی کنند، گرانفروشی می کنند و حقوق مصرف کنندگان را رعایت نکنند،   ادامه خواهد داشت و قطعا در فاز دوم در سطح عرضه خرده فروشی هم این نظارت و بازرسی ها را تشدید خواهیم کرد تا بتوانیم یک  آرامش نسبی را در میدان میوه و تره بار اهواز شاهد باشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز