سرمربی تیم فوتبال پیکان تهران؛

امیدوار هستیم امروز نتیجه بگیریم/وجود تماشاگران برای یک تیم حکم ده امتیاز را دارد

۱۳۹۷/۰۶/۳۰ - ۱۵:۳۲:۳۳
کد خبر: ۷۵۵۲۰۶
امیدوار هستیم امروز نتیجه بگیریم/وجود تماشاگران برای یک تیم حکم ده امتیاز را دارد
مجید جلالی گفت: برای نتیجه گیری در فوتبال شما باید در مراکز مهم تصمیم گیری صاحب قدرت باشید. باید دارای رسانه های قوی و موثر باشید. همچنین باید صاحب تماشاگر باشید.

به گزارش خبرگزاری برنا از آبادان، مجید جلالی سرمربی تیم پیکان تهران در نشست خبری پیش از دیدار تیمش با صنعت نفت آبادان که ساعتی پیش در استادیوم تختی آبادان برگزار شد، اظهار کرد: امیدوارم که هواداران و تماشاگران خونگرم آبادان از این بازی لذت ببرند و با توجه به شناخت نسبت به بازی، امیدواری‌ بسیاری برای یک بازی موفق داریم.

وی در خصوص بازیکنان غایب تیمش در این دیدار گفت: در این دیدار تنها سعید واسعی آن هم به خاطر آسیب دیدگی در اختیار نداریم.

جلالی در پاسخ به پرسش خبرنگار برنا مبنی بر اینکه چرا تیم هایی مثل پیکان در برهه ای از لیگ نتایج مناسبی کسب می کنند و پس از آنها دچار افول می شوند، افزود: برای کسب موفقیت در یک تیم پارامترهای مختلفی نیاز است. قطعا تیمی مثل ما تمام این پارامترها را ندارد. هر چند زمانی فکر می‌کردند تیم هر چقدر بودجه بیشتری داشته باشد موفق تر خواهد بود، ولی دیدید در سالی که پیکان هزینه ی زیادی کرده بود، سقوط کرد.

سرمربی تیم فوتبال پیکان تهران اضافه کرد: برای نتیجه گیری در فوتبال شما باید در مراکز مهم تصمیم گیری صاحب قدرت باشید. باید دارای رسانه های قوی و موثر باشید. همچنین باید صاحب تماشاگر باشید. وجود تماشاگران برای یک تیم می تواند 10 امتیاز در طول یک فصل کسب کند. البته تیمی مثل ما از فایده هواداران  بی بهره است که البته از برخی مضرات آن هم در امان است.

جلالی با بیان اینکه تیم پیکان از امکانات هر چند قدیم ولی نسبتا خوبی برخوردار است، عنوان کرد: تیم‌های پایه ای خوبی داریم، که باعث شده چرخه تولیدمان فعال شود. سه سالی که در این تیم هستم، شاهد بودیم که ابتدای هر فصل پنج تا هفت بازیکن از دست داده ایم، اما سر پا مانده ایم. همچنین رابطه ی کل تیم در باشگاه خوب و برادرانه است.

لازم به ذکراست که تیم‌های صنعت نفت آبادان و پیکان تهران ساعت 19:30 امروز جمعه از سری رقابت‌های هفته هفتم لیگ برتر فوتبال کشور در ورزشگاه تختی آبادان به دیدار هم می روند. در حال حاضر تیم های صنعت نفت آبادان با 5 امتیاز در جایگاه دوازدهم و پیکان تهران با 9 امتیاز در جایگاه پنجم قرار دارند.

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز