لیگ هجدهم فوتبال ایران؛

جنجال بنیادی فر در تختی آبادان/پیکان سه امتیاز را از نفت بُرد+ببینید

۱۳۹۷/۰۶/۳۰ - ۲۱:۰۴:۰۵
کد خبر: ۷۵۵۲۴۹
جنجال بنیادی فر در تختی آبادان/پیکان سه امتیاز را از نفت بُرد+ببینید
پیکان تهران در روز قضاوت جنجالی موعود بنیادی دو بر یک صنعت نفت را در یک بازی ناتمام در آبادان شکست داد.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، در چارچوب رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران، صنعت نفت آبادان در هفته هفتم میزبان پیکان تهران بود که در پایان این بازی با نتیجه 2 بر یک به سود پیکان پایان یافت.

در نیمه اول بازی ابتدا شاهین ثاقبی در دقیقه 11 گل پیکان را به ثمر رساند و در ادامه طالب ریکانی در دقیقه 26 با حرکت و شوتی دیدنی بازی را به تساوی کشاند.

در نیمه دوم بازی صنعت نفت بارها حملات خطرناکی را روی دروازه پیکان طراحی کرد  اما هر باز نتوانست به نتیجه گل برسد.

در همین راستا سامان نریمان جهان در دقیقه 82 و در بدو ورود پیکان را به گل دوم رساند و از نفت پیشی گرفت.

در ادامه سانتر کوتاه کرار می‌توانست دومین گل صنعت نفت و دبل ریکانی را رقم بزند که ضربه سر او کم‌ دقت بود و به اوت رفت.

همچنین با تشخیص سرخیو، محمد دریس، حسین بغلانی(83 جعفر سلمانی)، وفا هخامنش، فردین عابدینی، محمد قریشی، حسین ساکی، طالب ریکانی، مصطفی احمدی(64 جاناتان بالوتلی)، اکبر ایمانی، میلاد جهانی و کرار جاسم ترکیب بازیکنان صنعت نفت را در این بازی تشکیل داد.

جلالی نیز  در این بازی با وحید شیخ‌ویسی، سجاد مشکل‌پور،  حجت حق وردی، علی حمودی، آرمان قاسمی، امیرحسین کریمی، مگنو باتیستا، مهدی مومنی، شاهین ثاقبی(61 مهدی شیری)، فراز امامعلی(82 سامان نریمان‌جهان) و محمد قاضی(70 عیسی آل کثیر) رو در روی صنعت نفت آبادان صف آرایی کرد.

در همین حل قضاوت این دیدار بر عهده موعود بنیادی فرد با کمک‌های قهرمان نجفی، براتعلی مولوی و شاهو اصلانی و نظارت ایرج نظری برگزار شد.

بازی از دقیقه 85 برای مدت 10 دقیقه به علت اعتراض تماشاگران به داور مسابقه متوقف شد. تماشاگران برای بار سوم معتقد بودند داور بازی صحنه های مشکوک به پنالتی را نگرفته است. سپس برای دقایقی بازی به جریان افتاد. اما مجددا اینبار به خاطر برخورد شیئ با داور وسط، وی از زمین خارج شد و بازی برای بار دوم متوقف شد. پس از آن کادر داوری و بازیکنان پیکان از زمین بیرون رفتند و پس از 20 دقیقه بازی ناتمام، تمام اعلام شد.

همچنین داور بازی در دقیقه 30 بابت گرمای هوا، کولینگ‌بریک اعلام کرد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز