سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان؛

همه تصمیمات علیه نفت گرفته شد/داوری روند بازی را عوض کرد

۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۵:۱۱:۵۸
کد خبر: ۷۵۵۲۷۲
همه تصمیمات علیه نفت گرفته شد/داوری روند بازی را عوض کرد
پائولو سرخیو گفت: تشخیص مناسب و به موقع داور می‌توانست روند بازی را به نفع ما تغییر دهد. باید بگویم در طول بازی تصمیمات اتخاذ شده علیه صنعت نفت آبادان گرفته شد.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، پائولو سرخیو سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در نشست خبری بازی نیمه تمام صنعت نفت با پیکان تهران با حضور در نشست خبری اظهار کرد: برایم سخت است که درباره موارد پیش آمده در بازی امشب صحبت کنم و ترجیح می دهم در خصوص بازی صحبت کنم چرا که معتقدم و همواره از من شنیده اید که فقط از فوتبال حرف می زنم. زیرا در این بازی اتفاقاتی افتاد که کنترل آن از عهده ما و فوتبال خارج بود.

وی گفت: باید بگویم بازیکنانم در همه لحظات به بازی مسلط بودند. ما تیم بهتری بودیم و توپ و میدان را در اختیار داشتیم. اما هنگامی که توپ دست حریف بود ما تیم خوبی نبودیم. در نیمه نخست مشکل و ایراد تیم  را تشخیص دادیم و بازیکنان را مطلع کردیم. در نیمه دوم بخشی از ایرادات رفع شد. ولی دو سه اشتباه بچگانه بازیکنان منجرب به گلزنی حریف شد. در مجموع تیم بهتری نسبت به حریف بودیم و فرصت های گلزنی بسیاری را طرح ریزی کردیم.

سرخیو در پاسخ به سوال خبرنگاران نسبت به داوری بازی، افزود: همانطور که گفتم امشب اتفاقات عجیبی در این بازی افتاد. البته همه از این موارد پیش آمده ناراحت شدند. ولی هیچ وقت از من نشنیده اید که از داور و داوری گلایه یا انتقاد کنم. من فکر می کنم باید با اشتباهات داوری کنار بیایم. اما چیزی که مرا متحیر کرده این است که، آیا همه داوران بازی خطای دوم را ندیدند؟ همچنین نمی‌توانم قبول کنم که روی فردین عابدینی خطایی در محوطه جریمه رخ نداده و نمی توانم باور کنم آن خطای مُحرز برای بازیکن پیکان کارت قرمز در بر نداشته است! و همه اینها را چطور داور بازی ندید! مُرور فیلم ها مشخص می کند که خطای پنالتی کاملا واضح است.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان اضافه کرد: تشخیص مناسب و به موقع داور می‌توانست روند بازی را به نفع ما تغییر دهد. باید بگویم در طول بازی تصمیمات اتخاذ شده علیه صنعت نفت آبادان گرفته شد. خیلی برایم سخت است که درباره آن صحبت کنم. هفت الی هشت دقیقه از بازی باقی ماند و در نهایت این دیدار نیمه تمام ماند.

وی در خصوص سوال خبرنگاری مبنی بر کسب امتیاز و جایگاه صنعت نفت تا این هفته در لیگ عنوان کرد:  من درباره امتیازاتی که از دست داده ایم، فکر می کنم. بله هر چه جلوتر می رویم کارمان سختر می شود. لازم است بگویم که یکی از دلایل آن این است که بعضی مواقع برخی بازیکنان بازی‌های زیبایی از خود به نمایش می‌گذارند اما گاهی اوقات افت می کنند و بهای این عدم تمرکز، از دست دادن امتیازات است. در لحظاتی که  بازیکن تمرکزش را از دست می دهد، تمام بازی خوب تیم تحت الشعاع قرار می گیرد. من در این مورد باید چاره ایی بیندیشم.

سرخیو درباره کیفیت بالوتلی تصریح کرد: امیدوارم این مهاجم در ادامه برای تیم مفید باشد. او قبل از پیوستن به نفت چهار ماه تمرین نداشته و برای رسیدن به آمادگی نیاز به تلاش و تمرین بیشتری دارد. در عین حال او نیاز به هماهنگی بیشتری هم با تیم دارد.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در پایان در خصوص کیفیت تک تک بازیکنانش به خبرنگاران گفت: عادت ندارم به صورت انفرادی و در جمع رسانه ها درباره وضعیت و کیفیت بازیکنانم توضیح دهم.

لازم به ذکر است که قضاوت این دیدار بر عهده موعود بنیادی فرد با کمک‌های قهرمان نجفی، براتعلی مولوی و شاهو اصلانی و نظارت ایرج نظری نیمه تمام برگزار شد.

این بازی از دقیقه 85 برای مدت 10 دقیقه به علت اعتراض تماشاگران به داور مسابقه متوقف شد. تماشاگران برای بار دوم معتقد بودند داور بازی صحنه های مشکوک به پنالتی را نگرفته است. سپس برای دقایقی بازی به جریان افتاد. اما مجددا اینبار به خاطر برخورد شیئ با داور کنار، بازی برای بار دوم متوقف شد. پس از آن کادر داوری و بازیکنان پیکان از زمین بیرون رفتند و بازی ناتمام ماند.

همچنین مجید جلالی سرمربی تیم پیکان تهران نیز در نشست خبری حاضر نشد.

 

 

 

 

نظر شما