پیام عشایر عرب خوزستان در پی حادثه تروریستی اهواز؛

عشایر عرب خوزستان حامی انقلاب و سربازان ولایت

۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۵:۱۹:۵۵
کد خبر: ۷۵۵۶۴۱
عشایر عرب خوزستان حامی انقلاب و سربازان ولایت
شیوخ و عشایر عرب خوزستان در پیامی همبستگی خود را با انقلاب و ولایت اعلام کرده وحادثه تروریستی اهواز را محکوم کردند.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، عشایر و مردم نجیب عرب خوزستان؛ حادثه تروریستی ۳۱ شهریور ماه کلانشهر اهواز که منجر به شهادت جمعی از نیروهای نظامی و مردم بیگناه شد را محکوم می نمایند و به خانواده های این عزیزان تبریک و تسلیت می گویند و از خداوند متعال برای این شهدا علو درجات و مغفرت را مسئلت می نمایند.

متن پیام به شرح ذیل است:

الَّذِینَ إِذَا أَصَابَتْهُم مُّصِیبَةٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

مردم شریف عرب‌ خوزستان یکی از اقوام وفادار ایرانی در طول انقلاب اسلامی هستند که پایبندی آنها به آرمان‌های اسلامی در واقعه جهاد عشایر، دوران پیروزی انقلاب، دفاع مقدس و دفاع از حریم اهل‌بیت(ع) و همچنین میزبانی از زائران اربعین حسینی ثابت شده است.

وفاداری این قوم ولایتمدار به حدی زبانزد خاص و عام است که دشمن سال‌هاست برای فتنه اندوزی در خوزستان به موضوعات تفرقه افکن برای سوء استفاده می‌پردازد.

تاریخ پر فراز و نشیب ایران اسلامی نشان داده است که اقوام و عشایر عرب خوزستان همواره حامی انقلاب و سربازان ولایت بوده‌اند و تقدیم بیش از 14 هزار شهید در دوران دفاع مقدس و بیش از 30 شهید در دفاع از حریم اهل‌بیت(ع) این مدعا را ثابت می‌کند.

مقام معظم رهبری در خصوص ایستادگی جوانان عرب خوزستانی به ویژه شهید علی هاشمی در مقابل دشمن بعثی فرمودند: در خوزستان جوان های عرب در مقابل تهاجم رژیم صدّام ایستادند. آنها هم عرب بودند، اینها هم عرب بودند امّا این عرب ایستاد.

اسم شهید علی هاشمی سردار جوان عرب خوزستانی، اهل اهواز فراموش نخواهد شد؛ اینها ایستادند. او هم عربی حرف می زد، این هم عربی حرف می زد امّا این حقیقت را فهمید، توطئه‌ی دشمن را شناخت و ایستاد.

امروز نیز جوانان عرب خوزستانی که خود را سرباز ولایت و رهبری می دانند در راه دفاع از حریم اهل‌بیت(ع) و تامین امنیت ایران اسلامی در کنار دیگر جوانان ایرانی و در یک جبهه در مقابل دشمن تکفیری ایستاده‌اند.

دشمنان این انقلاب بدانند که قوم عرب خوزستانی همواره پشتیبان این انقلاب و رهبری است و در سایه این انقلاب در کنار بقیه اقوام زندگی برادرانه‌ای دارد.

عشایر عرب خوزستان اقدامات گروهک تروریستی الاحواز در به شهادت رساندن جمعی از نیروهای نظامی و مردم بیگناه را به شدت محکوم می کند و اعلام می دارد که این افراد منافق از آن مردم عرب خوزستان نیستند و اعمال زشتشان مورد تایید هیچ یک از عشایر و اقوام خوزستان نمی باشد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز