مدیر رسانه ایی صنعت نفت در پاسخ به اظهارات مدیر رسانه ایی تیم فوتبال پیکان تهران؛

قهرمان هوادار دلشکسته صنعت نفت است

۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۴:۱۶:۱۷
کد خبر: ۷۵۶۱۰۵
قهرمان هوادار دلشکسته صنعت نفت است
امین جوکار گفت: مددی مدیر رسانه ایی تیم پیکان بزرگ نمایی کرده و داور قهرمان این مسابقه نبوده بلکه این هواداران دلشکسته صنعت نفت هستند که قهرمانان اصلی این بازی بودند.

امین جوکار مدیر رسانه ای صنعت نفت آبادان در گفت و گو با خبرنگار برنا، با ابراز تاسف در خصوص اتفاقی که برای داور بازی صنعت نفت با پیکان رخ داد، در پاسخ به صحبت های"مددی" مدیر رسانه ای پیکان اظهار کرد: مدیر رسانه ای پیکان فضا را طوری ترسیم کرد که گویا کمک داور حماسه خلق کرده و بازی در یک فضای جنگی برگزار شده است و کمک داور را قهرمانان این حماسه نامید. پیش از هر چیزی باید بگویم که ما بابت اتفاقی که برای کمک داور بازی رخ داد متاسف هستیم اما هیچ یک از بازیکنان پیکان آسیب ندیدند.

وی گفت: یک طرف این اتفاق دل هواداران صنعت نفت آبادان است دیگر؛ مگر این هوادار انسان نیست و آستانه تحمل ندارد؟ سه پنالتی به راحتی آب خوردن برای صنعت نفت گرفته نمی شود، آن وقت مدیر رسانه ای پیکان می گوید کمک داور بازی قهرمان این دیدار است؛ باید به ناراحتی هوادار صنعت نفت به خاطر این فرافکنی حق داد.

جوکار افزود: می خواهم بدانم وقتی این همه تماشاگر آن هم با کلی عشق و علاقه در گرمای 50 درجه آبادان به ورزشگاه می آید و چنین ناعدالتی را می بیند، چطور می تواند تحمل کند؟

مدیر رسانه ایی صنعت نفت آبادان اضافه کرد: قطعا اگر این اتفاق برای هر تیم دیگری در هر شهری رخ می داد تماشاگران اعتراض می کردند. ولی همه اکنون به مردم آبادان و تماشاگرانش خرده می گیرند که چرا اینطور رفتار کردند و همه انگشت اتهامشان را به سمت مردم جنوب و خشونتشان در ورزشگاه می گیرند.

وی تاکید کرد: ما به هیچ وجه سنگ پرانی در ورزشگاه های کشور را توجیه نمی کنیم اما اینکه بخواهند داور و کمک داور را هم قهرمان توصیف کنند هم درست نیست.

جوکار در ادامه تصریح کرد: در دقیقه 24 باید بازیکن پیکان که روی فردین عابدینی خطا کرد اخراج می شد اما داور آن خطا را به نفع ما نگرفت، اگر این اتفاق به درستی سوت زده می شد؛ هیچوقت این اتفاقات رخ نمی داد. هوادار وقتی این ناعدالتی را می بیند از ناراحتی چنین می کند. ما هم با التهاب روی سکوها و سنگ پرانی مخالف هستیم اما یک مقدار به هوادارانی که به ورزشگاه می آیند و در گرمای 50 درجه تیمشان را تشویق می کنند هم، حق بدهید.

وی ادامه داد: جای دیگر عنوان شده که پیکان دو ساعت در رختکن حبس شده؛ سوال اینجاست چطور وقتی 21:10 بازی متوقف می شود و پیکان 22:40 پرواز می کند این تیم دو ساعت حبس شده است؟ اگر آنها دو ساعت در رختکن ماندند، چطور یک ساعت و نیم بعد هواپیمایشان پرواز کرده است؟

مدیر رسانه ایی صنعت نفت آبادان بیان کرد: کسی کاری به تیم پیکان نداشته، بلکه اعتراض به داوری بوده. حتی مگنو باتیستا و سجاد مشکل پور بارها از سوی سکوها تشویق شدند. گفتم که ما بابت اتفاقی که برای کمک داور افتاد، متاسف و متاثر شدیم اما آیا فقط این اتفاقات در ورزشگاه آبادان رخ می دهد؟ باید این موضوع آسیب شناسی و بررسی شود اما بی جهت اینچنین رویدادهایی را تنها برای آبادان بزرگنمایی نکنید. جوکار در پایان یادآور شد: این اتفاق در حالی رخ داده که سه پنالتی برای صنعت نفت گرفته نشد. تاکید می کنیم متاسفیم برای کمک داور چنین اتفاقی افتاده اما به هیچ عنوان او را قهرمان نمی دانیم، در واقع قهرمان این مسابقه هواداران دلشکسته ای هستند که ناعدالتی دیده اند و سه پنالتی برای تیمشان گرفته نشده است. خواهشا فرافکنی نکنیم و از این موضوع فرار نکنیم، ببینید این مشکل از کجا شکل گرفته است و دامنه این موضوع را پیدا کنید بعد چنین صحبت هایی را درباره صنعت نفت و هوادارش مطرح کنید.

 

 

 

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز