سرمربی پرتغالی نفت صنعت نفت آبادان؛

تیم های بزرگ لیگ نتوانستند ما را شکست دهند/ بازی با پیکان برایم تمام نشده است

۱۳۹۷/۰۷/۰۵ - ۱۶:۳۰:۳۶
کد خبر: ۷۵۷۸۶۰
تیم های بزرگ لیگ نتوانستند ما را شکست دهند/ بازی با پیکان برایم تمام نشده است
سرخیو گفت: خوشحال و راضی از امتیازات تیم نیستم اما تیم‌های بزرگی مانند سپاهان و پرسپولیس نتوانستند ما را شکست دهند.

پائولو سرخیو ظهر امروز در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر ذوب‌آهن اصفهان اظهار کرد:  بازی سختی در پیش داریم، ذوب‌آهن ترکیبی از بازیکنان خوب دارد اما همه بازی های لیگ سخت هستند و باید آمادگی برای هر بازی سختی را داشته باشیم.

وی گفت: ذوب‌آهن را به خوبی می شناسیم و سه بازی از این فصل آنها را دیده و آنالیز کرده‌ایم و آمادگی رقابت با این تیم را داریم.

سرخیو در پاسخ به سوالی درباره نقاط ضعف و قوت تیم ذوب‌آهن افزود: نقاط ضعف و قوت ذوب‌آهن بین من و بازیکنان است و نمی توان بیان کرد. اما به طور معمول باید  نقاط ضعف و قوت حریف را بدانیم تا بتوانیم رقابت کنیم و با اعتماد به نفس بازی خود را ارائه دهیم.

سرمربی تیم صنعت نفت آبادان تصریح کرد: تاکنون 7 بازی از لیگ گذشته و تنها یک شکست داشته‌ایم و در برابر تیمی بوده که صدر جدول را در اختیار دارد، در کنار آن در بازی برابر تیم‌های بزرگی مانند سپاهان و پرسپولیس بازی کردیم و نتوانستند ما را شکست دهند.

وی تاکید کرد: بازی با پیکان برای ما تمام نشده و نمی‌توان بازی را بازنده به شمار بیارم، همانطور که گفتید تراکتورسازی را هم از حذفی کنار زدیم، خوشحال و راضی از امتیازات تیم نیستم اما با همه مشکلاتی که از ابتدای فصل با ما بوده هیچ شکایتی نداشته‌ام و فکر نمی‌کنم ضعیف بوده باشیم.

سرخیو در خصوص پرسشی مبنی بر نقش کلیدی کرار جاسم در تیمش بیان کرد: حضور کرار در تیم ما بسیار مهم است، او مثل یک رهبر در تیم است و هیچوقت در تمرینات کوتاهی نمی کند.

سرخیو در پایان درباره مصدوم و محروم‌های صنعت نفت گفت: همه برای بازی فردا آماده هستند و محروم و مصدومی نداریم.

لازم به ذکر است که صنعت نفت آبادان با 5 امتیاز(بدون احتساب بازی با پیکان) در رده 14 جدول لیگ برتر قرار دارد.

 

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز