سرمربی پرتغالی نفت صنعت نفت آبادان؛

شجاعت و شخصیت حفظ توپ نداشتیم/از نمایش برخی بازیکنانم ناراضی‌ام

۱۳۹۷/۰۷/۰۶ - ۲۰:۱۱:۳۵
کد خبر: ۷۵۸۱۲۳
شجاعت و شخصیت حفظ توپ نداشتیم/از نمایش برخی بازیکنانم ناراضی‌ام
پائولو سرخیو گفت: ما برای فوتبال بازی کردن تلاش می‌کنیم اما نیمه دوم نشان داد که ما شخصیت حفظ توپ نداشتیم.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، پائولو سرخیو سرمربی صنعت نفت آبادان در نشست خبری پس از دیدار تیمش با ذوب آهن اصفهان، اظهار کرد: بازی سختی برای ما بود. البته برای ذوب‌آهن هم به همین شکل بود. باید بگم که از نتیجه ناامید شدم.

وی با عنوان اینکه از نمایش برخی بازیکنانم ناراضی‌ام، گفت: وقتی تیم حریف ۱۰ نفره شد، ما شجاعت بازی و حفظ توپ را نداشتیم. پنج، شش موقعیت ضدحمله برای بازیکنانم پیش آمد و با آنکه برتری نفری مقابل ذوب‌آهن داشتیم اما فرصت ها را از دست دادیم.

سرخیو با تکرار اینکه ما شرایط کسب سه امتیاز را داشتیم اما اجازه دادیم ذوب آهن سه امتیاز بازی را از ما بگیرد، افزود: سه امتیاز بازی خارج از خانه بد نیست اما این نتیجه ناامید کننده است. در حالی که شرایط کسب سه امتیاز را داشتیم، اما آنقدر شجاعت نداشتیم که بخواهیم در شرایطی که تیم حریف ۱۰ نفره است، توپ را حفظ کنیم.

سرمربی صنعت نفت آبادان در پاسخ به این سوال که آیا تیمش حریف را دست کم گرفته بود، گفت: این طور نیست. اگر ساده گرفته بودیم، تیم حریف توپ را می‌گرفتند و به ما گل‌های بیشتری می‌زدند. اشتباه ما این بود که باید حفظ توپ می‌کردیم اما نتوانستیم این کار را به درستی انجام دهیم. از این نتیجه ناامید شدم. ما برای فوتبال بازی کردن تلاش می‌کنیم. نیمه دوم نشان داد که ما شخصیت حفظ توپ نداشتیم.

 

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز