جام حذفی فوتبال ایران؛

حَریف کُشی نفتی ها در جام حذفی/ صعود صنعت نفت به یک چهارم نهایی

۱۳۹۷/۰۷/۱۲ - ۲۰:۴۴:۵۸
کد خبر: ۷۶۰۶۰۸
حَریف کُشی نفتی ها در جام حذفی/ صعود صنعت نفت به یک چهارم نهایی
صنعت نفت آبادان در یک بازی حساب شده، پر گل و هجومی توانست استقلال اهواز دومین حریف خود را در جام حذفی فوتبال ایران حذف کند

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در چارچوب دیدارهای یک هشتم نهایی رقابت های جام حذفی در ورزشگاه الغدیر مهمان خود استقلال اهواز را با نتیجه 2-5 از جام حذف کرد.

ابتدا در نیمه اول و در دقیقه 8 بازی محمدرضا مظاهری اولین گل این دیدار را به صنعت نفت آبادان زد تا استقلال از مهمان خود پیش بیفتد. در ادامه و در دقیقه 24 بازی نیز ایمان مبعلی گل دوم استقلال را به صنعت نفت زد.

در ادامه و از اوایل دقیقه 30 بازی صنعت نفت بازی هجومی را در دستور کار خود قرار داد و در دقیقه 31 صاحب اولین ضربه پنالتی شد که کرار جاسم  در نهایت نتوانست دروازه فرزین گروسیان را باز کند. در همین حال چند دقیقه بعد از اولین پنالتی، روی حرکت رضا جبیره یک پنالتی دیگر به سود تیم صنعت نفت اعلام شد که این بار طالب ریکانی در دقیقه 40 پشت توپ قرار گرفت و آن را تبدیل به گل کرد تا بازی 1-2 به نفع استقلال همچنان ادامه یابد.

پس از گل ریکانی، صنعت نفت به بازی هجومی خود ادامه داد و چند نوبت صاحب موقعیت شدند. سرانجام در آخرین ثانیه های نیمه اول با سانتر کرار و قیچی زیبای رضا جبیره توانستند گل تساوی بازی را به ثمر برسانند تا صنعت در نیمه اول آسوده به رختکن برود.

در ابتدای نیمه دوم این صنعت نفت آبادان بود که بازی را هجومی تر و با برنامه شروع کرد تا در دقیقه 56 و در یکی از حملات صاحب سومین پنالتی بشوند. در نهایت کرار جاسم توانست از روی نقطه پنالتی در دقیقه 57 دروازه فرزین گروسیان را باز کند و صنعت نفت را 2-3 پیش بیاندازد.

نفت پس از این بارها حملاتی را بر روی دروازه استقلال اهواز طراحی کرد تا در دقیقه 66 جعفر سلمانی با ضربه سر گل چهارم برزیلی ها را به میزبان خود بزند.

صنعت نفت به حملات خود ادامه داد تا مجددا در دقیقه 74 جعفر سلمانی برای بار دوم و به فاصله کمتر از 10 دقیقه در یک کار گروهی گل پنجم را وارد دروازه استقلال اهواز کند و نتیجه 2-5 به نفع شاگردان سرخیو ادامه یابد.

در همین حال و با این نتیجه صنعت نفتی ها گام دوم خود را در جام حذفی با موفقیت پشت سر گذاشتند و به یک چهارم جام حذفی صعود کردند.

در همین حل قضاوت این دیدار بر عهده پیمان فرخی مهر با کمک‌های حسن ظهیری، سجاد طوری و عبدالنبی پور خلف برگزار شد.

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز