جام حذفی فوتبال ایران؛

خوب بودیم و بردیم/سرخیو قادر است به فوتبال ایران کمک کند

۱۳۹۷/۰۷/۱۳ - ۰۰:۴۳:۱۷
کد خبر: ۷۶۰۶۲۹
خوب بودیم و بردیم/سرخیو قادر است به فوتبال ایران کمک کند
کاظم فرحانی گفت: یک بازی کاملا هجومی را از سوی دو تیم شاهد بودیم. ما از موقعیت ها بهتر استفاده کردیم و خدا را شکر در پایان بازی حق به حق دار رسید.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، کاظم فراحانی مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با حضور در نشست خبری بعد از بازی یک هشتم نهایی جام حذفی با استقلال خوزستان اظهارکرد: در ابتدا به فوتبال خوزستان و ایران تبریک می گویم؛ شاهد یک بازی کاملا هجومی را از سوی دو تیم بودیم. اما موقعیت های ما از حریف بیشتر بود و خدا را شکر در پایان بازی حق به حق دار رسید.

وی با عنوان اینکه هماهنگی بین بازیکنان بهتر شده است، گفت: این دومین بازی است که از حریف عقب می افتیم اما به سرعت جبران می کنیم. بازیکنان ما رفته رفته هماهنگ تر می شوند.

فرحانی در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه پنالتی اول که به سود نفت اعلام شد، مشکوک بود، افزود: از ابتدای فصل تاکنون به اندازه کافی از داوری متضرر شده ایم و پنالتی هایی که در این بازی برای ما گرفته شد درست بودند و حق ما است.

مربی تیم فوتبال نفت آبادان در پایان با بیان اینکه نتایج مان در لیگ طبق برنامه نبوده است،  تصریح کرد: قطعا این پیروزی در ادامه بازی های لیگ نیز به ما کمک می کند و روحیه می بخشد. سرخیو سرمربی تیم بسیار زحمت می کشد و انرژی می گذارد. وی از جمله مربیانی است که علاوه بر صنعت نفت و خوزستان، می تواند به فوتبال ایران نیز کمک کند.

لازم به ذکر است که تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در یک بازی هجومی و پرگل توانست در یک هشتم جام حذفی میزبان خود استقلال خوزستان را با نتیجه 5 بر2 حذف کند و به یک چهارم نهایی راه یابد.

 

 

 

 

 

نظر شما