مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شادگان خبرداد:

برنامه های هفته ملی کودک در مدارس ابتدایی شادگان اجرا می شود

۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۷:۰۲:۵۲
کد خبر: ۷۶۱۱۸۳
برنامه های هفته ملی کودک در مدارس ابتدایی شادگان اجرا می شود
صغری آلبوغبیش گفت: برنامه های هفته ملی کودک در مدارس ابتدایی و پیش دبستانی این شهرستان اجرا می شود.

صغری آلبوغبیش مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در گفت و گو با خبرنگار برنا در شادگان، از اجرای برنامه‌های هفته ملی کودک از 14 تا 20 مهرماه 97 در مدارس ابتدایی و پیش دبستانی این شهرستان خبر داد و اظهارکرد: همزمان با سراسر کشور ویژه برنامه هایی با شعار"آینده را باید ساخت" برگزار می شود.

وی گفت: برنامه ها و مراسم این هفته با رویکرد آموزشی و پرورشی متناسب با ارزش ها و فرهنگ ملی و محلی و احترام به شعائر ماه محرم برگزار می شود.

آلبوغبیش افزود: برنامه های متنوعی طبق روزشمار این هفته از قبیل اجرای برنامه های فرهنگی هنری در مدارس و نواختن زنگ سلامت کودکان، نمایشگاه نقاشی آینده من در کانون، ایستگاه بازی و سرگرمی در کانون، برنامه یک روز شاد برای کودکان روستایی، عیادت از بیماران بخش اطفال و اجرای برنامه های فرهنگی و هنری برای کودکان بیمار، اهدای کتاب و اجرای فعالیت های فرهنگی هنری شامل کاردستی، نمایش فیلم، بازی و سرگرمی، کتابخوانی و شعرخوانی برای مدارس و پیش دبستانی ها در کانون اجرا خواهد شد.

مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان عنوان کرد: در بین این برنامه ها معرفی مناطق باستانی و گردشگری و آموزش احترام به طبیعت، همراه با اجرای یک برنامه علمی در کانون انجام می شود که هدف اجرای این برنامه ها با محور ترویج فرهنگ مطالعه و علاقمند کردن کودکان به کتابخوانی است.

آلبوغبیش در پایان خاطرنشان کرد: برنامه‌های هفته ملی کودک با همکاری شبکه بهداشت، بهزیستی و آموزش و پرورش شادگان برگزار خواهد شد.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز