فرمانده انتظامی شادگان خبرداد:

کاهش ۷۰ درصدی جرائم مهم در شادگان

۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۵:۴۹:۴۵
کد خبر: ۷۶۲۰۱۵
کاهش  ۷۰ درصدی جرائم مهم در شادگان
علیرضا میر رضایی گفت: سرقت‌ها و جرائم مهم در شهرستان طی سال جاری ۷۰ درصد کاهش داشته است.

به گزارش خبرنگار برنا از شادگان، سرهنگ علیرضا میر رضایی به مناسبت هفته نیروی انتظامی در جمع خبرنگاران بابیان اینکه طی سال جاری جرائم و سرقت‌های مهم در سطح شهرستان ۷۰ درصد کاهش را نشان می دهد، اظهار کرد: در زمینه تیراندازی و سرقت‌های خرد مانند موتورسیکلت و سیم با افزایش جرائم و سرقت‌ها مواجه بودیم که میزان این جرائم نسبت به قبل کاهش چشمگیری داشته است.

وی بابیان اینکه امنیت حاصل تلاش همگانی مردم است، گفت: نیروی انتظامی به‌تنهایی نمی‌تواند امنیت برقرار کند و برای برقراری این اصل مهم نیازمند همکاری همه اقشار و گروه‌های مختلف مردمی هستیم.

میر رضایی افزود: سرقت از منزل، مغازه ها، سیم برق و موتور سکلیت که عمده سرقت ها را در این شهرستان شامل می شد، در سال جاری در شهرستان شادگان ۷۰ درصد کاهش‌یافته و ما معتقد هستیم که با تعامل بیشتر مردم با پلیس و همچنین رعایت موارد ایمنی می‌توانیم شاهد کاهش چشم‌گیر سرقت در این شهرستان باشیم.

وی تصریح کرد: آمار کشف تیراندازی های غیرمجاز در سال جاری تاکنون نسبت به مدت مشابه سالگذشته ۸۰ درصد افزایش داشته است.

سرهنگ میر رضایی ادامه داد: تلاش دلسوزانه پلیس با همراهی مردم شریف این شهرستان، باعث شده تا کاهش بسیار اثرگذاری را در تیراندازی های غیر مجاز شاهد باشیم.

 فرمانده انتظامی شادگان در خاتمه گفت: تلاش مستمر و برخورد قاطع پلیس با تیراندازی غیرمجاز رضایتمندی مردم و مسئولان این شهرستان را در پی داشته است.

 

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز