مدیر سلامت محیط و کار معاونت بهداشت دانشکده آبادان خبرداد:

انهدام بیش از ۱۳۰۰۰کیلوگرم موادغذایی در ۶ ماهه اول سال جاری

۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۲:۵۷:۵۳
کد خبر: ۷۶۲۰۲۱
انهدام بیش از ۱۳۰۰۰کیلوگرم  موادغذایی در ۶  ماهه اول سال جاری
جعفر ربیحاوی گفت: بیش از 13000 کیلوگرم موادغذایی غیرقابل مصرف انسانی در محدوده فعالیت دانشکده علوم پزشکی آبادان در 6 ماهه اول سال 97 منهدم شد.

جعفر ربیحاوی مدیر سلامت محیط  و کار معاونت بهداشت دانشکده آبادان ظهر امروز در گفت و گو با خبرنگار برنا در آبادان اظهار کرد: بیش از  13هزار کیلوگرم موادغذایی غیرقابل مصرف انسانی در 6 ماهه اول سال 97 کشف، ضبط و پس از انجام مراحل اداری و اخذ مجوزهای قانونی از دسترس مصرف خارج و منهدم شد.

وی گفت: با توجه به اقدامات مثبت انجام‌ شده در حوزه این دانشکده و تجهیز تمام بازرسان به دستگاه‌های پرتابل کنترل موادغذایی و نمونه‌برداری‌ها از انواع موادغذایی عرضه‌شده در سطح واحدهای صنفی شهرستان‌های تابعه در 6 ماهه اول سالجاری به صورت دقیق 13هزار و 654 کیلوگرم انواع موادغذایی غیرمجاز از قبیل شربت ویمتو، نوشیدنی موگوموگو، سس گلوریا، مربا، لبنیات کشف و ضبط شد.

مدیر سلامت محیط  و کار معاونت بهداشت دانشکده آبادان تعداد بازرسی‌های انجام‌ شده در این بازه زمانی از مراکز تهیه و توزیع و فروش موادغذایی توسط کارشناسان بهداشت محیط را بیش از 19هزار مورد اعلام کرد و افزود: از این تعداد بازرسی‌ها بیش از چهار هزار مورد مربوط به طرح تشدید که در ایام تعطیل و ساعات غیراداری اجرا شده؛ بوده است.

ربیحاوی در پایان خاطرنشان کرد: همشهریان عزیز می‌توانند گزارشات تخلفات بهداشتی در مناطق شهری و روستایی را ازطریق سامانه تلفنی 190 برای بررسی و پیگیری توسط کارشناسان بهداشتی، اعلام نمایند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز