به مناسبت ۱۷ مهر روز جهانی پست؛

تجهیز یگان خودرویی ادارات پست آبادان و خرمشهر توسط سازمان منطقه آزاد اروند+ببینید

۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۱:۳۹:۴۰
کد خبر: ۷۶۲۴۱۲
تجهیز یگان خودرویی ادارات پست آبادان و خرمشهر توسط سازمان منطقه آزاد اروند+ببینید
کمال رضایی گفت: به مناسبت 17 مهر روز جهانی پست، فاز نخست تفاهمنامه فی مابین سازمان منطقه آزاد اروند و اداره کل پست خوزستان در راستای همکاری و اجرای طرح ملی GNAF که چندی پیش منعقد شده بود، اجرایی شد و 9 خودرو تحویل ناوگان پست آبادان و خرمشهر شد.

کمال رضایی مدیر زیرساخت های فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان منطقه آزاد اروند درگفت و گو با خبرنگار برنا در آبادان، با اعلام این خبر اظهار کرد: در این تفاهمنامه طرح ملیGNAF مدیریت نشانی استاندارد مکان محور کشور که یک پروژه اقتصاد مقاومتی است به عنوان طرحی پایه ایی برای اجرای دولت الکترونیک مد نظر قرار گرفته شده است و زیرساخت های سخت افزاری و نرم افزاری آن بر پایه سیستم Gis منطقه آزاد اروند در حال پیاده سازی می باشد.

وی در توضیح این تفاهمنامه گفت: اصلاح و گسترش شبکه توزیع پست منطقه آزاد اروند شامل ادارات پست شهرستان آبادان و خرمشهر، خصوصا در بخش روستایی از اهداف اصلی این بخش از پروژه است.

رضایی با اشاره به اهمیت جایگاه پست به عنوان صنعت پیشتاز در حوزه ارتباطات و تاثیر کیفیت خدمات پستی بر زندگی شهروند، افزود: در این تفاهمنامه سازمان منطقه آزاد اروند علاوه بر برنامه ریزی برای اصلاح ساختار آدرس دهی و الصاق کد پستی، تخصیص 9 عدد خودرو و 20 عدد موتور سیکلت برای شبکه توزیع ادارات پست آبادان و خرمشهر را در دستور کار خود قرار داد که امروز و در گام نخست ماشین های مورد نظر به این ادارات اهداء شد.

مدیر زیرساخت های فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان منطقه آزاد اروند در پایان تصریح کرد: نام گذاری معابر آبادان و خرمشهر، تجهیز یگان موتوری نامه رسان، طرح به روز رسانی کدهای پستی و ساخت پلاک درب منازل به صورت رایگان، پیاده سازی کلیه اطلاعات به روی سیستم GIS از دیگر طرح های تفاهمنامه ذکر شده است که به زودی به مرحله اجرا می رسند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز