مدیر شبکه بهداشت و درمان شادگان خبرداد:

پیگیری بیش از ۱۳ تماس با سامانه ۱۹۰ توسط ماموران بهداشت شادگان

۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۳:۲۱:۰۷
کد خبر: ۷۶۲۵۳۲
پیگیری بیش از ۱۳ تماس با سامانه ۱۹۰ توسط ماموران بهداشت شادگان
مهران غنوی با اشاره به ثبت 13 تماس با سامانه ۱۹۰ در شش ماه گذشته، گفت: که به این موارد مربوط به شکایت مردمی در شادگان رسیدگی شد.

دکتر مهران غنوی مدیر شبکه بهداشت ودرمان شادگان در گفت و گو با خبرنگار برنا اظهارکرد: شهروندان در صورت مشاهده تخلفات حرفه ای و رعایت نکردن اصول بهداشت حرفه ای مانند نور و فضای شغلی نامناسب در مشاغل مختلف همچنین تخلفاتی مانند آلودگی صوتی، ایجاد آلودگی هوا یا خاک، دفع نامناسب پسماندها و رعایت نشدن اصول بهداشت حرفه ای را به این سامانه اطلاع دهند.

وی از فعال شدن سامانه 190 برای ثبت و پیگیری شکایات مردم از تخلفات بهداشتی، پزشکی، مطب پزشکان، داروخانه ها و اماکن عمومی شامل اغذیه فروشی ها و اماکن تفریحی خبر داد.

غنوی ضمن قدردانی از بازرسان شبکه بهداشت و درمان شادگان، از عموم شهروندان عزیز خواست تا به‌ محض رؤیت هرگونه تخلف بهداشتی، مورد را به سامانه شبانه‌ روزی بهداشت ۱۹۰ اطلاع دهند تا موضوع در سریع ترین زمان ممکن و با حساسیت ویژه مورد رسیدگی قرار گیرد.

مدیرشبکه بهداشت و درمان شادگان در پایان یادآور شد: استقبال مردم شهرستان شادگان از سامانه تلفنی ۱۹۰، نشان دهنده اعتماد به همکاران بازرس بهداشت محیط و موجب دلگرمی فعالان این عرصه در مسیر تامین و ارتقای سلامت مردم است.

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز