سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان :

در عمر ورزشی ام ندیده بودم تماشاگر محروم شود

۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۵:۰۶:۴۴
کد خبر: ۷۶۶۹۰۳
در عمر ورزشی ام ندیده بودم تماشاگر محروم شود
پائولو سرخیو گفت: در عمر ورزشی ام ندیده بودم برای صندلی های خالی بازی کنیم، فوتبال متعلق به تماشاگر است.

به گزارش خبرگزاری برنا از آبادان، پائولو سرخیو سرمربی صنعت نفت آبادان با اشاره به اینکه بازی سختی را در پیش دارند، اظهار کرد: تراکتور سازی تیم قدرتمندی است و با اندیشه فوتبال بازی می کند. ما هم بعد از برد ارزشمندی که مقابل استقلال خوزستان کسب کردیم با آمادگی کامل وارد این رقابت می شویم. امیدواریم دیداری زیبا را شاهد باشیم.

وی در پاسخ به سوالی در خصوص محرومیت هواداران در این دیدار گفت: به غیر از دو بازی اول صنعت نفت و بازی پیش رو این تیم، در عمر ورزشی ام شاهد نبودم که تیمی از حضور تماشاگر محروم باشد. ما ترجیح می دهیم در حضور هوادارنمان بازی کنیم نه صندلی‌های خالی استادیوم.

سرخیو افزود: کیفیت تیم تراکتور سازی با زمان حضور توشاک، هیچ فرقی نکرده است، نمی گویم بهتر یا بدتر شده اند، اما تغییرات زیادی نداشته اند. ما برای این دیدار آماده ایم.

وی درخصوص مصدومیت کرار عنوان کرد: حضور کرار در این دیدار هنوز قطعی نیست.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در پایان در خصوص قرعه ی جام حذفی اضافه کرد: هم سایپا و هم استقلال از قویترین تیم‌های این جام هستند. اما سعی خواهیم کرد در زمان آن بازی تصمیمات خود را بگیرم تا بتوانیم بهترین فوتبال را انجام دهیم.

لازم به ذکر است که تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در هفته نهم میزبان تراکتور سازی تبریز است. این بازی با دستور موقت کمیته انظباطی فدراسیون فوتبال بدون تماشاگر برگزار می شود.

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز