سرپرست فرمانداری شادگان:

تمهیدات لازم برای برگزاری باشکوه اربعین حسینی در شادگان انجام شد

۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۵:۱۴:۲۴
کد خبر: ۷۶۶۹۱۵
تمهیدات لازم برای برگزاری باشکوه اربعین حسینی در شادگان انجام شد
سعید حاجیان گفت: تمهیدات لازم برای برگزاری باشکوه اربعین حسینی درشادگان انجام شده است .

به گزارش خبرنگار برنا از شادگان، سعید حاجیان امروز شنبه در جلسه ستاد اربعین حسینی که در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: تمهیدات لازم برای هر چه باشکوه تر برگزار کردن مراسم اربعین حسینی در این شهرستان اتخاذ شده است.

وی گفت: کلیه ادارات و دستگاه‌های اجرایی شهرستان شادگان باید هماهنگی و برنامه‌ریزی، هم‌فکری و همکاری لازم را برای هرچه باشکوه‌تر برگزار کردن این مراسم در شهرستان به‌عمل آورند.

حاجیان بر لزوم رعایت نکات و موازین بهداشتی در تهیه و توزیع نذورات توسط هیات‌های مذهبی و تکایا تاکید کرد و افزود: شبکه بهداشت و درمان شهرستان نسبت به نظارت مستمر بر تهیه و توزیع نذورات هیئت‌ها و تکایا برای حفظ جان و سلامت زوار در قالب اکیپ‌های مختلف، اقدام کنند.

سرپرست فرماداری شادگان اضافه کرد: طبق سال‌های گذشته زائران بیشتری برای شرکت در مراسم اربعین حسینی در این قدمگاه حضور پیدا خواهند کرد که امسال نیز این مراسم در روز اربعین حسینی با حضور گسترده مردم ولایتمدار شهرستان شادگان برگزار خواهد شد.

حاجیان در پایان گفت: لازم است محل استقرار هیئت های مذهبی شهرستان در مسیر قدمگاه حضرت ابوالفضل العباس(ع) با فاصله از همدیگر قرار گیرند تا کلیه مسائل ترافیکی و تسهیل در رفت وآمد زوار رعایت شود.

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز