پیام شهردار آبادان به مناسبت هفته تربیت بدنی:

ورزش می تواند مُعرف فرهنگ ایرانی اسلامی به جهانیان باشد

۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۵:۵۶:۵۷
کد خبر: ۷۶۶۹۴۱
ورزش می تواند مُعرف فرهنگ ایرانی اسلامی به جهانیان باشد
حسین حمیدپور گفت: ورزش نماد قدرت، صلابت، ایستادگی و ارزش های والای انسانی است که می‌توانیم بوسیله آن فرهنگ غنی ایرانی- اسلامی کشورمان را به جهان معرفی نماییم.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، حسین حمیدپور شهردار آبادان در پیامی به مناسبت هفته تربیت بدنی این مناسبت را به ورزشکاران و دست اندرکاران آن تبریک گفت.

متن پیام شهردار به شرح ذیل است.

بسم الله الرحمن الرحیم

مقام معظم رهبری (مدظله العالی): ورزش، اطمینان و اعتماد نفس در انسان ایجاد می‌ کند و جوان را به خودش مطمئن و خاطر جمع می‌ کند.

ورزش در زندگی امروز بشر نقشی اساسی داشته و می بایست به عنوان یک ضرورت اجتناب ناپذیر مورد توجه عموم مردم قرار گیرد. این پدیده‌ی اجتماعی و فرهنگی جایگاهی محوری در زندگی اقشار مختلف پیدا کرده و بر همین اساس نه تنها یک هفته، بلکه تمام روزهای سال را در برمی گیرد. ورزش نماد قدرت، صلابت، ایستادگی و ارزش های والای انسانی است که می‌توانیم بوسیله آن فرهنگ غنی ایرانی- اسلامی کشورمان را به جهان معرفی نماییم. این روزها فرصتی برای آشنایی هر چه بیشتر آحاد مردم با اهمیت و اثرات ورزش در زندگی فردی و اجتماعی و موقعیتی برای گسترش بیشتر فرهنگ ورزش کردن در بین خانواده‌هاست‌.

اینجانب این هفته را به خانواده های معظم و معزز شهدای ورزشکار، ورزشکاران، پیشکسوتان، قهرمانان و آحاد مردم ورزش دوست آبادان و رسانه های دیداری، شنیداری و مکتوب حوزه تربیت بدنی و ورزش تبریک عرض می‌نمایم.

                 حسین حمیدپور

                  شهردار آبادان

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز