سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان :

منطقی بودیم و در بازی سختی پیروز شدیم

۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۲۱:۲۹:۳۹
کد خبر: ۷۶۷۰۰۶
منطقی بودیم و در بازی سختی پیروز شدیم
سرخیو گفت: در یک بازی منطقی و سخت برد بزرگی را به دست آوردیم.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، پائولو سرخیو سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت بعد از پیروزی دو بر یک مقابل تراکتورسازی اظهار کرد: دیروز هم گفتم که بازی بسیار مشکلی پیش رو داریم. برد بزرگی برای تیم ما به دست آمد. باید به بازیکنانم تبریک بگویم.

وی گفت: خیلی هوشمندانه و منطقی بازی کردیم. تراکتورسازی تیم خوبی است و بازیکنان با کیفیت دارد. بازیکنان با تجربه ما هم در کنار بازیکنان جوان بازی خوبی انجام دادند.

سرخیو افزود: خوشحالیم از اولین بردی که به دست آوردیم اما زمان آن است که پایمان را زمین بگذاریم زیرا کارهای زیادی است که باید در آینده انجام بدهیم.

سرمربی صنعت نفت آبادان اضافه کرد: بازیکنان جوان ما مثل دریس و ساکی از پنج ماه پیش است که کار می کنند و بازی دادن جوانان مربوط به امروز نیست حتی فاخر تهامی هم آماده رفتن به زمین است، من فقط به خاطر حضور بازیکنان جوان خوشحال نیستم بلکه خوشحالم که امروز پیروز هم شدیم. بازیکنانی هم که امروز بازی نکردند و روی نیمکت نشسته بودند می توانستند به ما کمک کنند.

سرخیو تصریح کرد: ما اکنون نسبت به پنج ماه گذشته پیشرفت زیادی کرده‌ایم و بازیکنان ما خیلی بهتر شده‌اند قطعاً شناخت جامع‌تر و بهتری نسبت به بازیکنان داریم اما باید پیشرفت کنیم و بهتر از قبل نتیجه بگیریم هنوز مسائل زیادی داریم.

سرمربی نفت آبادان در پایان گفت: کار سختی پیش‌رو داریم روز به روز باید کار کنیم تا پیشرفت کنیم. مطمئن هستم این برد به ما خیلی کمک می‌کند تا پیشرفت بیشتری در آینده داشته باشیم. بعد از برد می توان نقاط ضعف را بهتر برطرف کرد.

لازم به ذکر است که صنعت نفت آبادان با 9 بازی، 6 مساوی، دو باخت و یک برد با 9 امتیاز در جایگاه دهم لیگ برتر قرار دارد.

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز