شهردار آبادان خبرداد:

ساماندهی و ساحل‌سازی بهمنشیر اجرایی می شود

۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۵:۵۰:۰۳
کد خبر: ۷۶۷۸۴۲
ساماندهی و ساحل‌سازی بهمنشیر اجرایی می شود
حسین حمیدپور گفت: پروژه ساماندهی و ساحل سازی بهمنشیر یکی از بزرگترین و استراتژیک ترین پروژه های اجرایی سال های پس از جنگ تحمیلی آبادان است.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، حسین حمیدپور شهردار آبادان با عنوان این که به دلیل وسعت، زمان و همچنین اعتبارات مورد نیاز، پروژه ساماندهی بهمنشیر فاز بندی شد، اظهار کرد: این پروژه از انتهای ذولفقاری آغاز و تا شهر خرمشهر ادامه دارد که برای اجرای آن نیاز به اعتباری حدود ۸۰۰ میلیارد تومان است.

وی مشارکت بخش خصوصی در این طرح را مهم توصیف کرد و گفت: در فاز اول ساماندهی و ساحل سازی بهنمشیر، اتصال ایستگاه هفت به سمت بهمن ۳۷ را آغاز می کنیم که در این فاز ساماندهی و احداث فضای سبز، احداث جاده‌های ساحلی و تثبیت دیواره رودخانه اجرایی می شود و با اجرایی شدن این طرح انتهای خیابان دبستان که به بهمن ۳۷ متصل شده است به ایستگاه هفت وصل خواهد شد.

حمیدپور افزود: با پایان یافتن مرحله اجرایی این طرح درصد زیادی از بار ترافیکی شرق شهر به سمت خروجی ایستگاه هفت منتقل می شود.

شهردار آبادان، آغاز طرح پروژه ساحل سازی بهمنشیر را بهمن ماه سال جاری عنوان و اضافه کرد: طراحی اولیه یک ماه دیگر به پایان می رسد و طبق پیشبینی انجام شده این پروژه با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان از بهمن ماه سال جاری به مدت یک سال وارد فاز اجرایی می شود.

 

 

 

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز