سرپرست فرمانداری شادگان تاکید کرد:

ادارات شادگان آمادگی کامل برای مقابله با بحران ها داشته باشند

۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۸:۲۷:۴۵
کد خبر: ۷۶۷۸۶۹
ادارات شادگان آمادگی کامل برای مقابله با بحران ها داشته باشند
سعید حاجیان با بیان اینکه امروز باید آمادگی و آگاهی مسئولان ادارات نسبت به حوادث احتمالی از لحاظ زمانی بهتر از گذشته باشد، گفت: ادارات شادگان آمادگی کامل برای مقابله با بحران ها داشته باشند.

به گزارش خبرنگار برنا از شادگان، سعید حاجیان  سرپرست فرمانداری شادگان امروز در جلسه ستاد بحران این شهرستان اظهارکرد: همه دستگاه های اجرایی شادگان باید آمادگی کامل برای مقابله با بحران را داشته باشند و نسبت به شناسایی نقاط حادثه خیز و مشکلات موجود اقدام و نتیجه را به مدیریت بحران فرمانداری اطلاع دهند.

وی با تاکید بر ضرورت هماهنگی دستگاه های اجرایی در مواقع بحرانی گفت: لازم است هماهنگی ها بین دستگاه های اجرائی پیش از وقوع هر بحرانی صورت پذیرد.

حاجیان افزود: نباید منتظر باشیم بحرانی رخ دهد و سپس به فکر راه حل باشیم، باید همه تدابیر لازم اتخاذ شده تا شاهد کمترین خسارت باشیم.

سرپرست فرمانداری شادگان تاکید کرد: در زمان بارندگی همه دستگاه های خدمات رسان باید کشیک شبانه روزی داشته باشند و همه دستگاه های اجرایی امکانات مورد نیاز را برای بروز رسانی اطلاعات در اختیار مدیریت بحران شهرستان قرار دهند.

 حاجیان متذکر شد: مراکز بهداشتی، درمانی و امدادی همچنین دستگاه های مرتبط باید در حالت آماده باش بوده، شبکه های برق رسانی و تاسیسات آبرسانی و تاسیسات دفع فاضلاب و آب های سطحی در اسرع وقت بازدید و کنترل شوند.

سرپرست فرمانداری شادگان در پایان ابراز امیدواری‌کرد: پیش بینی های لازم برای مقابله با بحران در شهرستان انجام شده و امیدواریم با تلاش شبانه روزی دستگاه های اجرایی، مشارکت بخش خصوصی، تعامل و همکاری مردم عزیز مشکل خاصی را شاهد نباشیم.

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز