استارت بسکتبال لیگ برتر بانوان کشور؛

سوپرایز مرتضی زاده با اولین برد پالایش نفت آبادان همراه شد+ببینید

۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۰۱:۵۷:۳۰
کد خبر: ۷۶۹۰۷۱
سوپرایز مرتضی زاده با اولین برد پالایش نفت آبادان همراه شد+ببینید
استارت دور جدید رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال بانوان کشور در حالی زده شد که پالایش نفت آبادان توانست با نتیجه 89 بر 53 شرکت ملی گاز تهران را شکست دهد. این برد به همراه سوپرایزی خوشحال کننده از سوی زهرا مرتضی زاده، سرمربی طلایی پوشان همراه بود. اقدامی که نوید بخش روزهای خوش بسکتبال بانوان آبادان است.

به گزارش خبرگزاری برنا از آبادان، زهرا مرتصی زاده سرمربی تیم بسکتبال بانوان پالایش نفت آبادان برای اولین بار در یک بازی از 6 بازیکن بومی استفاده کرد. نکته غرور آفرین این اتفاق، وجود سه بازیکن جوان برای اولین بار در این ترکیب بود؛ آناهیتا تارازی، مرضیه مقدم و الیناز مظهری‌‌؛ هر سه دهه هشتادی هستند. این سه نفر به همراه سه بسکتبالیست دیگر 6 آبادانی حاضر در ترکیب امروز را شامل شدند.

از این ترکیب آناهتیا تارازی را می شناسم، دختر مستعدی که نزدیک به 6 سال پیش مصاحبه ای با او داشتم. اشتیاقش در آن سال‌ها به بسکتبال وصف ناشدنی بود. می‌دانستم روزی می تواند اعتماد مربیانش را جلب کند.

باید به مربیان بازیکن ساز پالایش نفت آبادان  و هیئت بسکتبال برای تربیت چنین بازیکنانی تبریک گفت و همچنین قدردان تفکر آرمانی جوان اول این تیم، یعنی زهرا مرتضی زاده بود که اعتماد به نفس خود را به این سه جوان منتقل کرد و اجازه داد در بالاترین سطح بسکتبال بانوان کشور توپ بزنند.

قطعا امروز تمام ورزش آبادان از این اتفاق خوشحال است. شاید تا چند سال پیش هیچ نامی از بسکتبال و آبادانی های بسکتبالیست برده نمی شد، اما امروز شاهد هستیم که بسکتبال آبادان می تواند به روزهای اوج گذشته باز گردد.

هر چند از این نکته نباید غافل بود که تیم پالایش نفت آبادان در حالی پای به این رقابت‌ها گذاشته است که با مشکلات شدید مالی دست و پنجه نرم می‌کند. عدم بودجه مناسب برای حضور در رقابت‌های آسیایی، مشکلات مالی فراوان در راه جذب بازیکن خارجی برای رقابت با تیم‌های مدعی و کاهش شدید بودجه این تیم از مواردی است که حتما باید توسط مسوولان مربوطه ی شهرستان آبادان مورد بررسی قرار گیرد و اقدامات لازم در این خصوص انجام پذیرد.

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز