رئیس دفتر نهاد ریاست جمهوری:

شلمچه آماده ترین زیرساخت ها را در بحث اربعین دارد

۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۱۸:۵۷:۵۴
کد خبر: ۷۶۹۲۵۶
شلمچه آماده ترین زیرساخت ها را در بحث اربعین دارد
محمود واعظی گفت: زائرانی که برای همایش عظیم اربعین قصد عزیمت به کربلا را دارند، شلمچه و چذابه را برای گذر انتخاب کنند.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، محمود واعظی رئیس دفتر نهاد ریاست جمهوری عصر امروز در جریان بازدید از پایانه مرزی شلمچه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از کسانی که قصد زیارت اربعین را دارند تقاضا می‌شود، مرز شلمچه و چذابه را برای رفتن به زیارت انتخاب کنند زیرا تردد در این مرز نسبت به دو مرز دیگر روان‌تر است.

وی بر لزوم تسهیل و به حداقل رساندن ترافیک تاکید کرد و گفت:  امروز در شلمچه و چذابه شاهد نظمی بودیم که نشانگر  یک تقسیم‌کاری خوب است. وی تاکید کرد تردد زائران باید میان سه مرزمان با عراق تقسیم شود تا عبور و مرور با سهولت بیشتری انجام شود.

واعظی از روان بودن ترافیک در مسیر شلمچه و چذابه به عنوان مزیت مرزهای خوزستان نسبت به مرز مهران اشاره کرد و گفت: در بازدید امروز از دو مرز شلمچه و چذابه ترافیکی مشاهده نشد که این موضوع نشان‌ دهنده چهار بانده کردن مسیر و اقداماتی است که طی یک سال گذشته انجام‌ شده است.

رئیس دفتر ریاست جمهوری با تقدیر از نظم و زیرساخت های انجام گرفته در بحث پارکینگ شلمچه اضافه کرد: در حوزه زیرساختی همچون آب، برق، گاز و ارتباطات در مرز شلمچه  اقداماتی مثبت و خوبی صورت گرفته است.

واعظی در پایان از اربعین  به عنوان حماسه معنوی و عبادی بزرگ یاد کرد و تصریح کرد: این حماسه نشان‌ دهنده عظمت شیعه در دنیا است و اینکه همه مسئولین از بخش‌های مختلف در حال خدمت به مردم هستند یک افتخار بزرگ است.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز