معاون فرماندار شادگان خبرداد:

برگزاری باشکوه راهپیمایی ۱۳ آبان در شادگان

۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۵:۰۴:۵۱
کد خبر: ۷۶۹۵۸۲
برگزاری باشکوه راهپیمایی ۱۳ آبان در شادگان
سعید جنامی گفت: راهپیمایی ۱۳ آبان از مزار شهدای گمنام تا میدان امام خمینی با حضور دانش آموزان و اقشار مختلف مردمی، برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار برنا، سعید جنامی معاون فرماندار شادگان امروز در جلسه برنامه ریزی ۱۳ آبان در فرمانداری شادگان برگزار شد، اظهار کرد: هر چند حضور دانش آموزان در راهپیمایی ملموس تر است اما حضور اقشار مختلف مردم موجب باشکوه تر شدن راهپیمایی خواهد شد.

وی با اشاره به حوادث تلخ ۱۳ آبان در کشور، گفت: تبعید امام خمینی(ره) و دوری سال‌های طولانی از وطن آغازی برای مبارزات انقلاب بود که با شهادت ۵۶ نفر از دانش آموزان و دانشجویان در سال ۵۷ به اوج رسید و در نهایت با تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان پیرو خط امام در سال ۵۸ به اقدامات این ابرقدرت در کشور پایان دادند.

جنامی با اشاره به اینکه راهپیمایی ۱۳ آبان امسال پرشورتر از سال‌های گذشته برگزارخواهد شد، افزود: مردم با آگاهی و بصیرت در صحنه حضور پیدا خواهند کرد تا به یاوه‌گویی‌های آمریکا و استکبار جهانی پاسخ کوبنده ایی بدهند.

جنامی در پایان بابیان اینکه ۱۳ آبان روز نمایش استکبارستیزی ملت ایران به تمام جهانیان است، اضافه کرد: وقایع این روز تاریخی باید حفظ و برای نسل جدید بازگو شود.

لازم به ذکر است که، نواختن زنگ استکبار ستیزی در مدارس  شادگان، لزوم برگزاری هرچه باشکوهتر مراسم راهپیمایی 13 آبان، دیدار با خانواده شهدای دانش آموز، برگزاری نشست های سیاسی برای تبین حرکت اسلام ستیز استکبار جهانی، اطلاع رسانی به اقشار مختلف مردم ولایتمدار شهرستان شادگان برای حضور گسترده در راهپیمایی، برپایی ایستگاه نقاشی با موضوع روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و... از مهمترین موارد مطرح شده در این جلسه بود.

 

 

 

 

نظر شما