رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شادگان مطرح کرد؛

پیاده روی ۱۱ کیلومتری جاماندگان اربعین حسینی در شادگان

۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۱۶:۰۲:۵۴
کد خبر: ۷۷۰۴۴۳
پیاده روی ۱۱ کیلومتری جاماندگان اربعین حسینی در شادگان
حجت الاسلام و المسلمین مصطفی جزایری از پیاده روی ۱۱ کیلومتری جاماندگان اربعین حسینی در شادگان خبر داد.

حجت الاسلام و المسلمین مصطفی جزایری رئیس اداره تبلیغات اسلامی شادگان اصل در گفت و گو با خبرنگار برنا در شادگان ضمن تسلیت به مناسبت فرا رسیدن اربعین حسینی اظهار کرد: مردم ولایت مدار شادگان نیز در این مناسبت دینی شرکت می کنند و پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی(ع) روز سه شنبه از ساعت هفت صبح از میدان ابن سکیت آغاز می شود و به سمت قدمگاه حضرت ابوالفضل العباس(ع) ختم می شود.

وی گفت: مردم شریف شهرستان شادگان با حضور باشکوه خود در این مراسم و با طی مسیر یازده کیلومتری هم نوا با زائران اربعین، روحیه دینداری خود را نشان می دهند.

جزایری افزود: از مردم ولایتمدار و همه خانواده و جوانان و نوجوانان شادگانی دعوت می کنیم که بار دیگر روحیه انقلابی خود را به نمایش بگذارند و با فریاد«هیهات منه الذله» سیدالشهدا در روز عاشورا در برابر طاغوت ایستادگی خود را به نمایش بگذارند و روحیه انقلابی ملت ایران دنیای استکبار را زمین گیر خواهد کرد و مردم از الطاف سیدالشهدا بیش از پیش بهره مند می شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شادگان در پایان با بیان اینکه برای روز اربعین در سطح شهرستان هم مراسم هایی پیش بینی شده است، افزود: بر همین اساس مردم مومن و ولایت مدار شهرستان شادگان با حضور در این تجمع ها روحیه ولایت مداری را به نمایش خواهند گذاشت.

 

 

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز