سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت:

فولاد بسته بازی کرد/تساوی را قبول دارم

۱۳۹۷/۰۸/۱۲ - ۲۱:۲۶:۴۹
کد خبر: ۷۷۱۹۸۹
فولاد بسته بازی کرد/تساوی را قبول دارم
پائولو سرخیو نتیجه مساوی را در این بازی عادلانه دانست.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، پائولو سرخیو بعد از بازی مقابل فولاد خوزستان در نشست خبری پایان بازی اظهار کرد: بازی سختی بود. به فولاد تبریک می‌گویم آنها خوب جنگیدند و دفاع کردند. فولاد فضای بازی را برای ما بسته بودند و بازی را برای ما سخت کردند تا به سختی موقعیت گلزنی ایجاد کنیم.

وی گفت: اگر شوت دقیقه چهارم ما گل می شد شرایط فرق می‌کرد و بازی اینگونه پیش نمی رفت. با این حال تیم در حال رشد و پیشرفت است.

سرخیو با عنوان اینکه سه امتیاز بازی می خواستیم، افزود: در حال یادگیری هستیم. به فولاد خوزستان یک موقعیت گلزنی ندادیم. در گذشته زمانی که تمرکزمان را از دست می‌دادیم به حریف موقعیت می‌دادیم.

سرمربی صنعت نفت آبادان در خصوص سوالی مبنی بر آماده نبودن کرار عنوان کرد: کرار در تمرینات هفته گذشته با ما نبود اما بازیکنی است که می تواند در یک ثانیه برای تیم شانس گلزنی ایجاد کند و به همین خاطر او را در این بازی به زمین آوردم تا حفظ بماند.

وی اضافه کرد: کرار قرار است بعد از بازی به کشور عراق برود زیرا مشکل خانوادگی دارد اما او این مشکل را فراموش کرد و در تیم باقی ماند و برای ما بازی کرد که این حرکت او قابل تقدیر است.

سرخیو در مورد اینکه چرا از بهنام برزای و تهامی استفاده نمی کنید توضیح داد: اگر از بازیکن دیگری استفاده می کردم شما می گفتید چرا از کرار استفاده نمی کنید؟! ما مجبوریم با یازده بازیکن بازی کنیم.

وی تصریح کرد: فاخر تهامی هم به دلیل سرماخوردگی بیرون از لیست بود.

لازم به ذکر است که صنعت نفت آبادان با 11 امتیاز در جایگاه دهم لیگ برتر قرار دارد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز