رئیس جدید دادگستری شادگان:

استفاده از همه ظرفیت ها برای تامین امنیت و خدمت به مردم

۱۳۹۷/۰۸/۱۳ - ۱۵:۱۰:۲۰
کد خبر: ۷۷۲۳۶۵
استفاده از همه ظرفیت ها برای تامین امنیت و خدمت به مردم
فیروز کیانپور گفت: از همه ظرفیت ها برای تامین امنیت و خدمت به مردم استفاده خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار برنا از شادگان، فیروز کیانپور رئیس جدید دادگستری شادگان امروز در آیین معارفه خود اظهار کرد: احقاق حق، تحقق عدالت و ایجاد امنیت و احساس امنیت از وظایف مهم دستگاه قضایی است و باید همه تلاش خود را برای دستیابی به این اهداف به کار گیریم.

وی گفت: همه به برکت عزتی که برگرفته از خون شهداست در مسئولیت ها و پست های مدیریتی قرار گرفته ایم و باید قدردان این موقعیت باشیم و باید از همه توان و ظرفیت برای خدمت به مردم استفاده کنیم و امیدوارم به گونه ای عمل کنیم که موجب رضایت الهی و مردم، اعتماد عمومی و دلگرمی به نظام اسلامی را فراهم کنیم.

کیانپور با تأکید بر برخورد قاطع با اخلال گران امنیت و نظم در شهرستان شادگان، افزود: این اقدام از سوی هر کسی باشد غیرقابل قبول است.

رئیس جدید دادگستری شادگان با اشاره به تأمین امنیت در سطح شهرستان توسط نیروهای نظامی، انتظامی، اطلاعاتی و سپاه، خاطرنشان کرد: برقراری امنیت و آسایش در هر جامعه ای حق همه مردم است.

کیانپور در پایان با اشاره به برنامه های آتی خود در دادگستری شادگان، اجرای عدالت و نهادینه کردن قانومندی، تسریع در روند رسیدگی به پروندهای و اتخاذ تصمیم قاطع، افزایش صلح و سازش با تقویت شورای های حل اختلاف، توسعه اقتصاد سالم با توجه به بافت منطقه و افزایش امنیت اجتماعی و استفاده از ظرفیت های شهرستان از قبیل سران عشایر، سادات، امام جمعه و شورای تامین برای ایجاد امنیت پایدار را از اهم اولویت های کاری خود عنوان کرد.

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز