کاپیتان صنعت نفت آبادان عنوان کرد:

داور چهارم گفت کاری می‌کنم که اخراج بشوی/خدا شاهد است که هیچ بی‌ادبی نکردم

۱۳۹۷/۰۸/۱۳ - ۱۶:۱۷:۰۸
کد خبر: ۷۷۲۳۸۲
داور چهارم گفت کاری می‌کنم که اخراج بشوی/خدا شاهد است که هیچ بی‌ادبی نکردم
حسین بغلانی گفت: در دیدار مقابل فولاد خوزستان به ناحق کارت قرمز گرفتم.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، حسین بغلانی کاپیتان تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در خصوص اتفاقات رخ داده در دقایق پایانی دیدار صنعت نفت و فولاد که منجر به اخراجش پیش از ورود به زمین شد، اظهار کرد: کنار خط زمین ایستاده و منتظر تعویض بودم که داور چهارم با فریاد به من گفت از کنار زمین دور شوم و می گفت مگر توی کوچه هستی، من تنها واکنشی که داشتم این بود که به صدای بلندش اعتراض کردم و در این اعتراض هیچ واژه بدی را هم استفاده نکردم.

وی گفت: بعد از این واکنش وقتی تابلوی تعویض بالا رفت، داور چهارم گفت کاری می کنم که تا وارد زمین شدی اخراج بشوی و من گفتم که خدا شاهد این رفتارت خواهد بود.

بغلانی افزود: به خاطر گناهی که مرتکب نشدم قبل از ورود به زمین به داور اصلی گفت که باید اخراج بشوم و از این تصمیم واقعا تعجب کردم.

کاپیتان تیم فوتبال صنعت نفت آبادان اضافه کرد: همیشه جرات این را داشته‌ام که اگر کار اشتباهی کردم عذرخواهی کنم ولی آقای زکی‌پور، ناظر بازی از نزدیک شاهد این اتفاق بود و دید که من به هیچ عنوان از چارچوب ادب خارج نشدم و به هیچ عنوان در این رویداد مقصر نبودم.

بغلانی تاکید کرد: باز هم می‌گویم که خدا شاهد این اتفاق بود و من واقعا بی‌دلیل کارت قرمز را دریافت کردم.

قضاوت دیدار صنعت نفت و فولاد خوزستان بر عهده پیام حیدری با کمک‌های بابک داوری، علی دودانگه، علی صفایی فر برگزار شد.

لازم به ذکر است که دیدار صنعت نفت آبادان و فولاد خوزستان با نتیجه مساوی بدون گل به پایان رسید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

حسین بغلانی کاپیتان تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در خصوص اتفاقات رخ داده در دقایق پایانی دیدار صنعت نفت و فولاد که منجر به اخراجش پیش از ورود به زمین شد، اظهار کرد: کنار خط زمین ایستاده و منتظر تعویض بودم که داور چهارم با صدای بلند و فریاد به من گفت از کنار زمین دور شوم و می گفت مگر توی کوچه هستی، من تنها واکنشی که داشتم این بود که به صدای بلندش اعتراض کردم و در این اعتراض هیچ واژه بدی را هم استفاده نکردم.

وی افزود: بعد از این واکنش وقتی تابلوی تعویض بالا رفت، داور چهارم گفت کاری می‌کنم که تا وارد زمین شدی اخراج بشوی و من گفتم که خدا شاهد این رفتارت خواهد بود.

کاپیتان تیم فوتبال صنعت نفت آبادان اضافه کرد: به خاطر گناهی که مرتکب نشدم قبل از ورود به زمین به داور اصلی گفت که باید اخراج بشوم و از این تصمیم واقعا تعجب کردم.

وی اضافه کرد: همیشه جرات این را داشته‌ام که اگر کار اشتباهی کردم عذرخواهی کنم ولی آقای زکی‌پور، ناظر بازی از نزدیک شاهد این اتفاق بود و دید که من به هیچ عنوان از چارچوب ادب خارج نشدم و به هیچ عنوان در این رویداد مقصر نبودم.

بغلانی تاکید کرد: باز هم می‌گویم که خدا شاهد این اتفاق بود و من واقعا بی‌دلیل کارت قرمز را دریافت کردم.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز