با حضور معاون قضایی دادگستری خوزستان:

رئیس جدید دادگستری و دادستان شادگان معرفی شدند+بینید

۱۳۹۷/۰۸/۱۳ - ۱۶:۱۹:۴۰
کد خبر: ۷۷۲۳۹۱
رئیس جدید دادگستری و دادستان شادگان معرفی شدند+بینید
مراسم تکریم و معارفه رئیس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شادگان با حضور معاون قضایی دادگستری خوزستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار برنا از شادگان، امروز یکشنبه مراسم تکریم و معارفه رئیس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب شادگان با حضور معاون قضایی دادگستری خوزستان، امام جمعه شادگان، سرپرست فرمانداری شادگان و جمعی از مسئولان و وکلا و اعضای شوراهای حل اختلاف شادگان برگزار شد.

در این مراسم"فیروز کیانپور" به عنوان رئیس جدید دادگستری شادگان معرفی و از خدمات میرزایی رئیس سابق دادگستری این شهرستان قدردانی شد.

همچنین"کیان راد" به عنوان دادستان این شهرستان منصوب و معرفی شد و از خدمات پور سراج دادستان سابق شادگان قدردانی شد.

امام جمعه شادگان در این مراسم وجود قوه قضائیه مقتدر و کارآمد را یکی از عوامل بسترساز توسعه هر جامعه ای عنوان و اظهار کرد: اگر قوه قضائیه اقتدار لازم را داشته باشد می تواند نقش مهمی در توسعه پایدار کشور ایفا کند.

حجت الاسلام سید مجید شرفی گفت: قضاوت یکی از مهمترین وظایفی است که با وجود شأن و منزلت بالا، از حساسیت و اهمیت زیادی برخوردار است و باید به درستی انجام شود.

وی افزود: جایگاه قضا و قضات بزرگ و خطیر است و در وهله اول مجموعه همکاران در دستگاه قضایی باید این جایگاه رفیع را مراعات کنند.

امام جمعه در پایان بیان کرد: دستگاه قضایی امنیت را به عنوان بستر حیات بشر می داند و با کسانی که امنیت جامعه را مخدوش می کنند به شدت برخورد می شود.

سرپرست فرمانداری شادگان در حاشیه این مراسم در گفت و گو با خبرنگار برنا، از تعامل و اقتدار دستگاه قضایی شهرستان در اجرای عدالت و قانون و امنیت حاکم بر شهرستان تقدیر و اظهار کرد: دستگاه قضایی نقش بسیار مهمی در برقراری امنیت دارد و می تواند آرامش و آسایش را برای مردم مهیا کند.

سعید حاجیان گفت: دستگاه قضایی در نظام جمهوری اسلامی ایران از جایگاه ارزشمند و والایی برخوردار است و عدالت‌گستری یکی از سیاست‌های کلان و اساسی این قوه قضایی است.

سرپرست فرمانداری شادگان ادامه داد: قوه قضائیه یکی از قوای حساس و رکن رکین انقلاب اسلامی است که منشا خدمات ارزشمندی است.

حاجیان در خاتمه گفت: دستگاه قضا امین مردم و ملجا و پناهگاه مظلومان است و با اجرای دقیق عدالت، امید و اعتماد را در جامعه افزایش می دهد.

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز