سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان:

می‌خواستیم صنعت نفت را مجبور کنیم باز بازی کند/با بازیکنی کار می کنم که دلش برای تیم‌ بسوزد

۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۲۰:۵۳:۲۵
کد خبر: ۷۷۴۶۷۸
می‌خواستیم صنعت نفت را  مجبور کنیم باز بازی کند/با بازیکنی کار می کنم که دلش برای تیم‌ بسوزد
علیرضا مرزبان، سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: من با بازیکنانی کار می‌کنم که برای تیم جان بدهند. اگر جای من باشید صددرصد تصمیم من را می‌گیرید.

به گزارش خبرنگار برنا از مسجد سلیمان، علیرضا مرزبان در نشست خبری پس از دیدار تیمش برابر صنعت نفت آبادان اظهار کرد: بازی امروز در فضای خوبی برگزار شد. ما با هدف بازی کردیم و می‌خواستیم صنعت نفت را  مجبور کنیم باز بازی کند. ما کنترل بازی را در دست داشتیم و خطرساز بودیم، اما مشکلی داریم و آن هم این است که شانس‌های گل را از دست می‌دهیم. این مسئله به استرسی که روی تیم ماست برمی‌گردد.

وی گفت: چند بازی را می‌توانستیم ببریم، اما این‌طور نشد. البته کیفیت بدنی بازیکنان بالا رفته است و از نظر تاکتیکی خیلی بهتر شده‌ایم. کنترل توپ ما خوب است و به تیمم تبریک می‌گویم، چون احساس خیلی خوبی دارم.

مرزبان افزود: ما گلی که خوردیم روی اشتباه صددرصد دروازه‌بان‌مان نبود، او کم‌تجربه است و با بها دادن به این بازیکنان جوان باید بهای آن را هم بپردازیم.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: این‌طور نیست که اگر میلاد فراهانی بود ما بازی را برده بودیم. این‌ها همه‌اش قصه است. وقتی یک نفر 240 میلیون از ما پول گرفته و معتقد است باید دوباره بگیرد، نمی‌توانیم با چنین بازیکنی کار کنیم. من ترجیح می‌دهم با بازیکنی کار کنم که دلش برای تیم‌مان می‌سوزد. از تصمیمی که گرفتم صددرصد دفاع می‌کنم، چون به سود تیم من بود و خیلی از مسائل ما حل شده است. بازیکنان می‌دانند که باید وفادار باشند. از روزی که من آمدم شما از هیچ بازیکنی اعتراض نشنیدید. ما تنها از فوتبال دفاع نمی‌کنیم بلکه از مردم خوب مسجدسلیمان هم دفاع می‌کنیم.

مرزبان توضیح داد:  فراهانی به ما می‌گوید باید به من پول بدهید چون کلین‌شیت کردم یا اینکه باید در اهواز برای من خانه بگیرید. من با بازیکنانی کار می‌کنم که برای تیم جان بدهند. شاید شما گل‌هایی که فراهانی خورده را فراموش کردید، اما من اجازه توهین و حمله به دروازه‌بان تیمم نمی‌دهم. اجازه نمی‌دهم به خاطر یک اشتباه همه چیز را خراب کنند. من حاضر نیستم با چنین بازیکنی کار کنم. شما اگر جای من باشید صددرصد تصمیم من را می‌گیرید.

سرمربی نفت مسجد سلیمان عنوان کرد: شما امروز دیدید که اسماعیل شریفات برای ما جان داد، اما تا الان یک ریال هم پول نگرفته است. نمی‌شود که پول این بازیکن را به دروازه‌بانی داد که کلین‌شیت می‌کند. شاید شما بگویید که این کار را می‌کنید، اما من این کار را نمی‌کنم. اگر شما هم جای من بودید همین تصمیم را می‌گرفتید، چون مسائل درون تیمی از مسائل فردی مهمتر است. ما باید پول سایر بازیکنان را به دروازه‌بانی بدهیم که کلین‌شیت کرده است؟! پس پول بقیه بازیکنان را از کجا تهیه کنیم؟ توافقات صورت گرفته قبل از حضور من و مدیریت جدید بوده است، ولی  مشکلات گردن ما افتاده است و ما باید آن را حل کنیم. همین دروازه‌بان جوان ما ستاره فوتبال ایران می‌شود. باید به بازیکنان جوان میدان داد تا جلو بیایند.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان تصریح کرد: در شرایطی که اعتماد از بین می‌رود، نمی‌توان دیگر آن را جبران کرد. فراهانی اعتماد را شکست. در تیم ما بازیکنی قرارداد سنگین بسته که مصدوم بوده است. کسی هم این موضوع را بررسی نکرده و الان این مشکلات به گردن ما افتاده است. این بازیکنان با چه معیاری به تیم آمدند؟ مدیریت جدید باشگاه هم این مشکلات را دارد و ما هر روز جلسه برگزار  می‌کنیم تا مشکلات حل شود. در این شرایط بازیکنانی در تیم مانده‌اند که دل‌شان واقعاً با تیم است و از مشکلات مدیریتی باخبر هستند. این را بگویم که سازش همیشه خوب نیست. باید یاد بگیرم که سازش به هر قیمتی ما را نابود می‌کند. مثال‌های زیادی برای شما می‌توانم بگویم که سازش باعث شده چه بلاهایی سر فوتبال ایران و مربیان ما بیاید.

مرزبان در پایان درباره بازی مقابل سپیدرود رشت گفت: قطعاً بازی سخت و حساسی در پیش داریم. باید روی زمین چمن مصنوعی تمرین کنیم. من بازی تیم سپیدرود را دیدم و بازی ما برابر آنها جزو بازی‌هایی است که باید با تمرکز بالا بازی کنیم. ما نباید اجازه دهیم ارتباط‌مان با میانه جدول قطع شود. الان ما هشت امتیاز داریم و در میانه جدول تیم‌ها 11 امتیاز دارند و نباید اجازه دهیم این فاصله بیشتر شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز