برای نخستین بار در کشور؛

مجمع سازمان های مردم نهاد جوان خوزستان در اهواز افتتاح شد

۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۰۳:۵۹:۲۲
کد خبر: ۷۷۵۵۸۹
مجمع سازمان های مردم نهاد جوان خوزستان در اهواز افتتاح شد
محمد مهدی تندگویان گفت: مجمع سازمان های مردم نهاد جوان خوزستان ابتکار جدیدی است و برای نخستین بار در کشور این دفتر افتتاح می شود.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، محمد مهدی تندگویان معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان در جلسه افتتاح دفتر مجمع سازمان های مردم نهاد جوان خوزستان که با حضور دکتر سلطانی فر و اعضای مجمع انجام شد، اظهار کرد: مجمع سازمان های مردم نهاد جوان خوزستان ابتکار جدیدی است و برای نخستین بار در کشور این دفتر افتتاح می شود که یکی از مجامع استانی علاوه بر داشتن خانه جوان در مرکز یک دفتر برای مجمع استانی تشکل های در نظر گرفته اند.

وی گفت: این مجمع با رسالت های مختلف، برای تشکل ها اتفاق خوبی است که به شبکه سازی ما در تهران کمک می کند البته منوط به راهبری مناسب است.

تندگویان افزود: هنوز سفر استانی مان به خوزستان انجام نشده اما به تشکل ها قول دادیم به زودی به خوزستان بیاییم و جلسه ستاد سامان دهی تشکل ها و خانه های جوان را برگزار و بررسی و همفکری های لازمه را  داشته باشیم.

معاون وزیر در ساماندهی امور جوانان تصریح کرد: این اولین مکانی با موضوع مجمع سازمان های مردم نهاد است که تشکیل شده و یک کار نویی که تا کنون در مجمع تشکل ها سراسر کشور انجام نشده است. همه هدف ما این است تا این گونه تشکیلات دولتی نباشند و مجمع خود گردان و به نحو احسنت بر پایه نهاد های عمومی مدیریت شود.

لازم به ذکر است که مجمع سازمان های مردم نهاد جوان خوزستان با هفت کمیسیون؛ فرهنگی و هنری،  اجتماعی، بهداشت و درمان، عمران و سازندگی، گردشگری، فضای مجازی، اقتصادی و ورزشی در اهواز، کار خود را آغاز کرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز