سرپرست فرمانداری شادگان:

پرداخت ۹۸ میلیارد ریال مستمری به مددجویان کمیته امداد شادگان

۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۱۶:۱۷:۴۳
کد خبر: ۷۷۶۲۵۲
پرداخت ۹۸ میلیارد ریال مستمری به مددجویان کمیته امداد شادگان
سرپرست فرمانداری شادگان گفت: در سالجاری بیش از 98 میلیارد ریال مستمری به مددجویان کمیته امداد شادگان پرداخت شد.

سعید حاجیان  سرپرست فرمانداری شادگان در گفت و گو با خبرنگار برنا اظهار کرد: از ابتدای امسال تاکنون 98 میلیارد ریال به عنوان مستمری به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) پرداخت شده است.

وی گفت: در حال حاضر پنج هزار و 371 خانوار تحت حمایت کمیته امداد شادگان و از خدمات مستمری بهره‌مند هستند.

حاجیان افزود: با وجود افزایش مستمری، به علت مشکلات و مسائل مختلف خانوار تحت حمایت و وضعیت اقتصادی جامعه حتی این مقدار کمک معیشتی نیز نمی‌تواند تأمین کننده تمامی نیازهای مددجویان باشد که از خیران و نیکوکاران خواستاریم تا همچون سنوات گذشته کمیته امداد را در کمک‌رسانی به اقشار آسیب‌پذیر یاری کنند.

سرپرست فرمانداری شادگان اضافه کرد: خدمات کمیته امداد با هدف توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت اجرا می‌شود تا آنان بتوانند در کنار سایر اقشار جامعه، به زندگی خود ادامه دهند.

حاجیان در پایان با اشاره به اینکه در کنار مستمری پرداختی که به صورت ماهانه به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود، کمیته امداد خدمات حمایتی دیگری را نیز به مددجویان می دهد، گفت: خدمات معیشتی، درمانی، تحصیلی، فرهنگی، ساخت و تعمیر مسکن، کمک هزینه‌ جهیزیه، وام کارگشایی و آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و پرداخت تسهیلات اشتغال زایی از جمله خدمات این نهاد به اقشار آسیب پذیر است.

 

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز