از سوی ستاد جشنواره منتشر شد:

جدول اجرای نمایش های دومین جشنواره تئاتر استانی منطقه آزاد اروند منتشر شد/جشنواره آغاز شد

۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۱۳:۱۴:۴۰
کد خبر: ۷۷۶۸۴۷
جدول اجرای نمایش های دومین جشنواره تئاتر استانی منطقه آزاد اروند منتشر شد/جشنواره آغاز شد
دومین جشنواره تئاتر استانی منطقه آزاد اروند با اجرای سه نمایش از امروز عصر آغاز می شود.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، دومین جشنواره تئاتر استانی اروند از امروز کار خود را در بخش اجراهای صحنه ایی آغاز می کند، از این رو جدول اجرای نمایش های منتخب مشخص این جشنواره مشخص و منتشر شد.

بر این اساس، امروز شنبه مورخ 26 آبان ماه جاری در محل مجتمع فرهنگی هنری ثامن الائمه آبادان از ساعت 16 نمایش صحنه ای«درون پیراهن یحیی» به کارگردانی سهراب میثمی، ساعت 17:30 نمایش صحنه ای«از مادران...و ده هزار و یک شب» به کارگردانی مریم طرفی و نمایش صحنه ای« کوئینتت جنگ» به کارگردانی سعید کمر گیر از ساعت 19 در مجتمع فرهنگی هنری خلیج فارس خرمشهر به روی صحنه می روند.

فردا یکشنبه مورخ 27 آبان ماه جاری نیز در محل مجتمع فرهنگی هنری ثامن الائمه آبادان از ساعت 16 نمایش صحنه ای« خدمتکار» به کارگردانی«شهرام پور عسکر» و در ساعت 17:30 دقیقه نمایش صحنه ای«من شدم ونگوک و تو شدی بت من» به کارگردانی محمد امین قلمی، و از ساعت 19 نمایش صحنه ای« هوک چپ، راند آخر» به کارگردانی پژمان محراب پور  در مجتمع فرهنگی هنری خلیج فارس خرمشهراجرا می شوند.

روز دوشنبه مورخ 28 آبان ماه ساعت 19 آئین اختتامیه دومین جشنواره تئاتر استانی منطقه آزاد اروند در محل سینما مهر آبادان با حضور اهالی فرهنگ و هنر برگزار می شود.

در همین راستا هئیت داوران دومین جشنواره تئاتر استانی منطقه آزاد اروند را آقایان؛ بهزاد فراهانی، شهرام گیل آبادی و خانم آرزو افشار تشکیل می دهند.

دومین جشنواره تئاتر استانی منطقه آزاد اروند به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد اروند، اداره کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند، انجمن هنرهای نمایشی ایران و انجمن هنرهای نمایشی اروند با حضور هنرمندان هنرهای نمایشی منطقه آزاد اروند به صورت استانی از تاریخ ۲۶ تا ۲۸  در دو شهرستان آبادان و خرمشهر برگزار می شود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز