سرپرست فرمانداری شادگان؛

جلب رضایت مردم و ارباب رجوع در ادارات شادگان در اولویت قرار گیرد

۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۱۴:۳۶:۱۲
کد خبر: ۷۷۸۳۱۳
جلب رضایت مردم و ارباب رجوع در ادارات شادگان در اولویت قرار گیرد
سعید حاجیان گفت: جلب رضایت مردم و ارباب رجوع در ادارات شادگان در اولویت قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار برنا از شادگان، سعید حاجیان سرپرست فرمانداری شادگان امروز در جریان بازدید سرزده از اداره ثبت و احوال شادگان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مردم پشتوانه نظام جمهوری اسلامی هستند و هنگام مراجعه به ادارات در رفع مشکلات از سوی مسئولین، باید رضایت آنها مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به لزوم تکریم ارباب‌رجوع گفت: این اصل مهم در نظام اداری کشور موجب اعتمادسازی و افزایش رضایتمندی مردم می‌شود و جزو منشور اداری همه سازمان‌ها و نهادهاست.

سعید حاجیان افزود: مسئولان وظیفه سنگینی را عهده دار هستند و عملکرد مسئولان در رفع مشکلات و دغدغه های مردم در اذهان عمومی باقی خواهد ماند.

سرپرست فرمانداری شادگان بر رسیدگی به تکریم ارباب رجوع و همچنین افزایش رضایتمندی عمومی تاکید و تصریح کرد: در برخورد با ارباب رجوع و مردم در دستگاه‌های اجرایی نسبت به رسیدگی به مطالبات و درخواست های آنان اقدام‌ کرده و در صورت بروز موانع در روند رسیدگی به مطالبات آنان، به صورت شفاف با مردم سخن بگویید.

به گزارش برنا، در این بازدید  سرپرست فرمانداری شادگان ضمن بازدید از بخش های مختلف اداره ثبت احوال شهرستان شادگان، از نزدیک در جریان روند انجام امور مرتبط با حوزه ثبت احوال و نحوه خدمت رسانی به مردم قرار گرفت.

 

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز