مدیرکل ورزش و جوانان منطقه آزاد اروند:

اروند ۵۴ ورزشکار قهرمان در رده های ملی و بین المللی دارد+ببینید

۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۲:۳۲:۵۰
کد خبر: ۷۸۱۹۹۸
اروند ۵۴ ورزشکار قهرمان در رده های ملی و بین المللی دارد+ببینید
پیمان ادیبی گفت: منطقه آزاد اروند(شهرهای آبادان و خرمشهر) 54 ورزشکار قهرمان در رشته های مورد تاکید کمیته ملی المپیک در رده ملی و بین المللی دارد.

پیمان ادیبی مدیرکل ورزش و جوانان منطقه آزاد اروند در حاشیه بازدید قهرمانان و مدال آوران بازی های آسیایی و پارا آسیایی جاکارتا از مناطق عملیاتی جنوب غرب در گفت و گو با خبرنگار برنا، اظهار کرد: این تعداد قهرمان ملی و بین المللی سوای از جمع زیاد قهرمانان رشته های غیر المپیکی هستند که در این منطقه حضور دارند.

وی گفت: خانم رستمی و علی شنانی دو نفر از قهرمانان منطقه آزاد روند هر دو به دلیل آسیب دیدگی از همراهی تیم ملی بازماندند، خانم برقول خوشبختانه جواز حضور یافت و مدال برنز را نیز به دست آورد و ایوب موسوی نیز به رغم حضور در اردوی تیم ملی اما به دلیل کم تجربه بودنش از همراهی تیم بازماند که امیدواریم این ورزشکار نیز بتواند در آینده نزدیک حضور موفق داشته باشد.

ادیبی با اشاره به حضور 120 نفر از قهرمانان و مدال آوران بازی هایی آسیایی و پارا آسیایی جاکارتا در منطقه افزود: این قهرمانان با حضور در مناطق عملیاتی درمی یابند که زمانی جوانانی همچون خودشان که در میادین مختلف ورزشی پرچم پرافتخار کشورمان را به اهتزاز در می آورند در دوران 8 سال دفاع مقدس نیز جوانان رزمنده نیز توانستند پرچم پرافتخار کشورمان را در میدان مقابله با دشمن با افتخار و سربلندی به اهتزاز درآورند.

به گفته وی حفظ ارزش ها مهمترین مسئله ایست که جوانان این مرز و بوم در میادین مختلف چه در دوران جنگ تحمیلی و چه اکنون نباید از یاد ببرند.

به گزارش خبرگزاری برنا، روز گذشته 120 نفر از قهرمانان و مدال آوران مسابقات آسیایی و پارا آسیایی جاکارتا به همراه عبدالحمید احمدی معاون فرهنگی و توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان، سردار قربانی مشاور فرمانده کل سپاه، سردار داود آذرنوش مسئول بسیج ورزشکاران کشور، برخی از روسای فدراسیون ها، مدیرکل ورزش و جوانان استان خوزستان، مدیرکل ورزش و جوانان منطقه آزاد اروند، روسای ادارات ورزش و جوانان شهرهای آبادان و خرمشهر و برخی دیگر از مسئولان برای بازدید از مناطق عملیاتی جنوب غرب کشور به شهرهای آبادان و خرمشهر سفر کردند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز