فردا طی قرارداری؛

افشین قطبی سرمربی فولاد می شود

۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۲۱:۵۷:۳۰
کد خبر: ۷۸۲۰۹۴
افشین قطبی سرمربی فولاد می شود
مسئولان باشگاه فولاد پس از مذاکره با افشین قطبی با او به توافق رسیدند و این مربی فردا ظهر(شنبه 10 آذر) برای عقد قرارداد وارد اهواز می‌شود.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، پس از برکناری ایلی استان رومانیایی، عزیز فریسات به عنوان سرمربی موقت تیم فولاد خوزستان هدایت تیم را بر عهده گرفت.

در این راستا پس از بررسی گزینه های مختلف در نهایت مدیران باشگاه فولاد با افشین قطبی به توافق رسیدند و وی برای عقد قراردادی فردا شنبه دهم آذر ماه وارد اهواز می شود.

 قطبی، مربی بین‌المللی ایرانی، مربی سابق تیم ملی فوتبال ایران و تیم فوتبال پرسپولیس است. او فوتبال را در جوانی در آمریکا شروع کرد و مدتی هم کمک مربی تیم ملی این کشور بود.

وی در دوران سرمربیگری گاس هیدینک، دیک آدفوکات و پیم فربیک در تیم ملی فوتبال کره جنوبی کمک مربی این تیم بوده‌است. او در سال 1386 برای سرمربی‌گری تیم فوتبال پرسپولیس تهران به ایران بازگشت و این تیم را به قهرمانی لیگ برتر ایران رسانید. وی همچنین سابقه مربیگری تیم ملی کره جنوبی، سوون سامسونگ کره جنوبی، لس‌آنجلس گلکسی آمریکا، شیمیزو اس-پالس ژاپن، کوراسائو، بوریرام یونایتد تایلند و شیجیاژوانگ چین را در کارنامه کاری خود دارد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نظر شما