رئیس کمیسیون اقتصاد شورای شهر آبادان عنوان کرد:

شهرداری آبادان گنج های دست نخورده ی فراوانی دارد/ مشکل حقوق پرسنل تمرکز شورا و شهردار را گرفته است

۱۳۹۷/۰۹/۱۱ - ۱۲:۱۱:۳۹
کد خبر: ۷۸۲۷۹۵
شهرداری آبادان گنج های دست نخورده ی فراوانی دارد/ مشکل حقوق پرسنل تمرکز شورا و شهردار را گرفته است
خلیل جنامی گفت: مشکلات پرسنل شهرداری آبادان و موضوع مطالبات به حق این عزیزان، تمام تمرکز شورای شهر و شهردار آبادان را گرفته و فرصت برنامه ریزی و نظارت بهتر بر امور را سلب کرده است.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، خلیل جنامی رئیس کمیسیون اقتصادی و سرمایه گذاری شورای اسلامی شهر آبادان در جلسه این کمیسیون اظهار کرد: بخش سرمایه گذاری، املاک و امور حقوقی شهرداری آبادان باید بسته های سرمایه گذاری تهیه کرده و زمینه های لازم را برای ترغیب بخش خصوصی که تمایل به مشارکت با شهرداری آبادان دارند، ایجاد کنند.

وی گفت: شهرداری آبادان باید از خام فروشی فاصله بگیرد. با ادامه این روند نمی توان آینده‌ی خوبی را برای شهرداری آبادان متصور بود.

جنامی افزود: شهرداری آبادان صاحب گنج های ارزشمند و دست نخورده  فراوانی است که با پیگیری و برنامه ریزی می توان آنان را در مسیر رفع مشکلات کارکنان شهرداری آبادان به کار گرفت. بعضی از اماکن و املاک هستند که چند دهه مورد استفاده شهرداری آبادان قرار دارند اما هنوز مشکل سند آنان حل نشده است. رفع مشکلات حقوقی و به نام کردن اسناد املاک یاد شده به سود شهرداری و پرسنل آن خواهد بود.

رئیس کمیسیون اقتصادی و سرمایه گذاری شورای اسلامی شهر آبادان اضافه کرد: بعضی املاک شهرداری که توسط بعضی ادارات مورد استفاده قرار گرفته نیز باید تکلیف شان مشخص شود. امور املاک، سرمایه گذاری و حقوقی کارهای خوبی در این رابطه انجام داده اند که باید تا رسیدن به نتیجه مطلوب پیگیری شود.

وی خاطرنشان کرد: بنده به عنوان رئیس کمیسیون اقتصاد و آقای کعبی رئیس شورای شهر به همراه شهردار محترم و سایر اعضای شورای شهر آمادگی داریم با مسئولان شهرستان رایزنی کنیم تا حقوق شهرداری آبادان استیفای شود. با زنده کردن برخی منابع، مشکل شهرداری آبادان تا مدت زیادی برای پرداخت حقوق پرسنل رفع خواهد شد.

جنامی عنوان کرد: مشکلات پرسنل شهرداری آبادان و موضوع مطالبات به حق این عزیزان، تمام تمرکز شورای شهر و شهردار آبادان را گرفته و فرصت برنامه ریزی و نظارت بهتر بر امور را سلب کرده است. با استیفای حقوق شهرداری در حوزه املاک و جذب سرمایه گذار در بخش های مختلف، می توان بخش مهمی از این نگرانی ها را برطرف کرد.

وی با اظهار اینکه در حوزه سرمایه گذاری، باید آبادان را با شهرهای بزرگ منطقه و جهان مقایسه کرد، یادآور شد: آبادان دارای مزیت های  طبیعی فراوانی است که در کمتر نقطه ای از جهان، نظیر آن موجود است. لذا باید بخش های خصوصی و پیمانکارانی را به کار گرفت که توان تحول و انجام کارهای بزرگ را داشته باشند.

رئیس کمیسیون اقتصادی و سرمایه گذاری شورای اسلامی شهر آبادان در پایان گفت: معاونت سرمایه گذاری برای تمرکز زدایی از مرکز شهر برنامه ریزی کند. باید تهمیداتی اندیشید تا از ازدحام جمعیت در مرکز شهر و ترافیک سنگین در آن نقطه کاسته شود. یکی از کارهایی که می توان کرد هماهنگی با دانشکده علوم پزشکی برای ندادن مجوز مطب در هسته مرکزی شهر(امیری) است. بیشتر ترافیک خیابان های امیری به دلیل تمرکز کلینیک ها و مطلب های پزشکی در آن نقطه است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز