معاون خدمات شهری شهرداری آبادان:

پاکبانان شهرداری آبادان تهدید شدند/برخی کارگران شهرداری منطقه سه دست از کار کشیدند

۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۱۶:۲۷:۱۶
کد خبر: ۷۸۴۶۳۵
پاکبانان شهرداری آبادان تهدید شدند/برخی کارگران شهرداری منطقه سه دست از کار کشیدند
مسعود سلمان زاده گفت: برخی در حالی که سوار بر موتور بوده و چهره شان را پوشانده بودند مقابل شهرداری منطقه سه شروع به تهدید نیروها کردند و خواستار دست از کار کشیدن آنها شدند.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، مسعود سلمان زاده معاون خدمات شهری شهرداری آبادان با اعلام این خبر اظهار کرد: کارگران منطقه سه شهرداری مدتی است که به دلیل عدم دریافت حقوق دست از کار کشیده اند و سبب تعطیلی فعالیت شهرداری این منطقه پر جمعیت شده است.

او گفت: فردی که خواهان دفاع از حق و حقوق خودش است نباید در کار یک اداره خلل وارد کند یا دست از کار بکشد و این کار قانونی نیست.

سلمان زاده افزود: متاسفانه بامداد امروز هنگامی که ماشین آلات برای انجام نظافت به منطقه سه رسیدند برخی از کارگران معترض در حالی که سوار بر موتور بوده و چهره شان را پوشانده بودند مقابل شهرداری منطقه سه شروع به تهدید نیروها کردند و خواستار دست از کار کشیدن آنها شدند.

معاون خدمات شهری شهرداری آبادان اضافه کرد: شب گذشته در شهرداری منطقه سه جلسه ای تشکیل و مقرر شد تا از نیروهای مناطق یک و دو شهرداری و ماشین آلات واحد موتوری برای زباله گیری استفاده کنیم.

او اضافه کرد: به دلیل حفظ جان کارگران تصمیم بر این شد تا کار زباله گیری به جای شب تا صبح، از صبح تا ظهر انجام شود.

سلمان زاده در پایان عنوان کرد: در نهایت پس از ترک محل توسط این افراد کار نظافت و جمع آوری زباله در محدوده منطقه سه شهرداری به ویژه ذوالفقاری توسط نیروهای مناطق یک و دو شهرداری آغاز شد.

لازم به ذکر است که پیش از این نیز خلیل جنامی عضو شورای شهر آبادان گفته بود: مشکلات پرسنل شهرداری آبادان و موضوع مطالبات به حق این عزیزان، تمام تمرکز شورای شهر و شهردار آبادان را گرفته و فرصت برنامه ریزی و نظارت بهتر بر امور را سلب کرده است.

همچنین حسن کمری سخنگوی شورای شهر روز گذشته از طلب 300 میلیارد ریالی شهرداری از فاز دوم پالایشگاه آبادان خبر داده بود و عنوان کرد: چنانچه این طلب وصول شود مطالبات پرسنل شهرداری به روز می شود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز