یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال ایران؛

از همه می خواهم فردا به ورزشگاه بیایند/فردا برای نفت تاریخ ساز است/فکر می کردیم شیمبا مگنو آگستو و ابراهیم‌‌زاده می مانند

۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۱۸:۴۶:۵۳
کد خبر: ۷۸۴۶۴۹
از همه می خواهم فردا به ورزشگاه بیایند/فردا برای نفت تاریخ ساز است/فکر می کردیم شیمبا مگنو آگستو و ابراهیم‌‌زاده می مانند
پائولو سرخیو گفت: صنعت نفت بزرگتر از عیسی‌زاده یا سرخیو است، بنابراین بازیکنان را حمایت کنید تا فردا نتیجه خوبی بگیریم.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، پائولو سرخیو سرمربی تیم صنعت نفت آبادان در نشست خبری پیش از بازی تیمش برابر سایپا در چارچوب رقابت‌های جام حذفی اظهار کرد: صنعت نفت یک بازی تاریخی در پیش رو دارد. پیش از این نیز در سال گذشته صنعت نفت موفق شد به نیمه نهایی جام حذفی صعود کند. برای خوشحالی هواداران فردا باید یک بازی خوب ارائه دهیم.

او گفت: قطعا بازی فردا تحت تاثیر بازی‌های لیگ قرار می گیرد زیرا برنده بازی فردا، با انگیزه و انرژی بیشتری در لیگ بازی خواهد کرد اما بازی‌های لیگ با بازی‌های جام حذفی فرق می‌کند.

سرخیو افزود: من دو بار بازی‌های سایپا را از نزدیک دیده ام؛ دیدار جام حذفی مقابل استقلال و بازی با استقلال خوزستان در لیگ برتر  و هر دو را آنالیز کردم. سایپا تیم خطرناکی است و دارای یک مهاجم بلند قد که در بازی مستقیم تاثیر گذار استو ملی‌پوشی به نام مهدی ترابی اخیرا بسیار خوب کار کرده است.

سرمربی تیم فوتبال صنعت با عنوان اینکه همه تیم ها برای ما قابل احترام هستند، اضافه کرد: احترام به معنای ترس از این تیم‌ها نیست و امیدوارم بازیکنان من فردا بازی خوبی را ارائه دهند.

او در پاسخ به سوالی در خصوص بازی نفت و استقلال تهران گفت: من آن بازی و آن چه خوب و بد بود را دیدم و شناسایی کردم. نیمه اول؛ استقلال غیر از دو گلی که به ثمر رساند فرصت دیگری ایجاد نکرد و ما با توجه به بازی که مقابل نساجی انجام دادیم به این باور رسیدیم که می توانیم چشم در چشم استقلال وارد میدان شویم. در بازی با استقلال، جنگیدیم. لحظاتی خوب بازی می‌کردیم اما اشتباهاتی داشتیم که باعث شد بازی را با شکست پشت سر بگذاریم. مسئولیت این شکست گردن من است. من از آن دسته مربیانی نیستم که وقتی نتیجه نمی‌گیرند همه را سرزنش کنم و مسئولیت باخت را قبول نکنم.

سرخیو در خصوص حضور یک دستیار ایرانی در کنارش، توضیح داد: مشکل ما این نیست که دستیار ایرانی می خواهیم یا نه. من خیلی خوب می‌توانم با بازیکنان ارتباط برقرار کنم. گاهی عده‌ای هستند که فقط سیاهی‌ها را می‌ببیند ولی من دوست دارم هم سفید و هم سیاه را ببینم. می خواهم همه چیز را شفاف با شما در میان بگذارم. برای آخرین بار اعلام می‌کنم که فراموش نکنید چطور فصل را آغاز کردیم. بدون بازیکن و با شرایط دلار که برای کشور به وجود آمد؛ بازیکنانی که از قبل گفتند می مانند اما با تحت تاثیر قرار گرفتن از افرادی که می شناسید اینجا نماندند. من از کسی گلایه نکردم. سخت کار می‌کنم و با همه روراست هستم اما هستند کسانی که در روز بازی بیایند و علیه ما شعار دهند.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت تصریح کرد: فکر می کردیم شیمبا، مگنو، آگستو و ابراهیم‌‌زاده می مانند و 6 بازیکن دیگر هم جذب می کنیم. در این صورت کار راحت‌تری داشتم ولی واقعیت این است که بازیکنان ما همین‌ها هستند و من همیشه از آنها حمایت می کنم.

او عنوان کرد: هستند کسانی که سازماندهی می کنند تا علیه تیم شعار بدهند و کار را خراب کنند. می خواهم به هواداران اعلام کنم که این تیم صنعت نفت آبادان است؛ به ورزشگاه بیایید و از بازیکنان حمایت کنید تا دوباره این تیم به جمع چهار تیم برتر جام حذفی راه پیدا کند.

‌سرخیو یادآوری کرد: صنعت نفت بزرگتر از عیسی‌زاده یا سرخیو است، بنابراین بازیکنان را حمایت کنید تا فردا نتیجه خوبی بگیریم. هر وقت من را نخواستند پولی که تا الان کار کرده‌ام را می گیرم و می روم. من از آن دسته مربیانی نیستم که التماس کنم و بمانم. کسی نمی گوید که عیسی‌زاده یا سرخیو در نیمه نهایی هستند و همه می گویند که صنعت نفت به نیمه نهایی راه یافت.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان افزود: شاید عده‌ای دوست نداشته باشند تیم به نیمه نهایی صعود کند و می خواهند بگویند که فقط ما توانستیم این کار را انجام دهیم. هواداران برای ما خیلی مهم هستند من به همه احترام می‌گذارم، خواهش می کنم همه فردا بیایند و از صنعت نفت آبادان حمایت کنند.

وی در پایان در خصوص غایبان احتمالی نفت در بازی فردا گفت: حسین بغلانی کسالت دارد و امروز هم استراحت کرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز