امام جمعه شادگان؛

حمل و نقل ضامن حیات اقتصادی جامعه است

۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۱۵:۵۱:۳۷
کد خبر: ۷۸۹۰۳۵
حمل و نقل ضامن حیات اقتصادی جامعه است
حجت الاسلام و المسلمین سید مجید شرفی با اشاره به فعالیت رانندگان در رشد و توسعه اقتصادی کشور گفت: حمل و نقل تضمین کننده حیات اقتصادی جامعه است.

حجت الاسلام و المسلمین سید مجید شرفی امام جمعه شادگان به مناسبت 26 آذر روز حمل و نقل و رانندگان در گفت و گو خبرنگار برنا، با قدردانی از تلاشگران و رانندگان این عرصه، اظهارکرد: بخش حمل و نقل به عنوان زیربنا و نیروی محرکه توسعه اقتصادی و همه جانبه کشور محسوب می شود و نیازمند توجه و اهتمام مستمر مسئولان به این عرصه است.

او با تاکید بر خدمات رسانی به موقع به مردم از سوی مسوولان حمل و نقل و پایانه های استان خوزستان و دست اندرکاران حوزه حمل و نقل، افزود: رانندگان امانت دار کالاهای مردم هستند که برای جابه جایی در اختیار آنان قرار می گیرد و باید در حفظ و نگهداری و تحویل به موقع آن تلاش کنند.

شرفی با اشاره به اینکه صداقت و امانتداری باید سرلوحه کار رانندگان و دست اندرکاران حوزه حمل و نقل باشد، بیان کرد، افزود: رفع تبعیض در استفاده از خدمات رانندگان و برنامه ریزی بر اساس مقررات موجود از راهکارهای افزایش رغبت این قشر زحمتکش برای خدمات رسانی بیشتر است.

امام جمعه شادگان خاطر نشان کرد: داشتن دغدغه خدمت رسانی به مردم، انسان را فعال می کند و این امر موجب ایجاد انگیزه و تلاش در راستای ارتقاء کمی و کیفی خدمات می شود.

حجت الاسلام شرفی برای رفع مشکلات صنف کامیون داران و رانندگان خودروهای سنگین در شهرستان شادگان، گفت: مواردی از قبیل لاستیک، روغن و هزینه حمل و نقل بار باید طی یک تصمیم جهادی و اقدام اساسی  توسط مسوولان شهرستان انجام شود تا در این خطه شاهد مشکلات این قشر زحمتکش نباشیم.

وی در پایان یکبار دیگر 26 آذر روز حمل و نقل را به صاحبان این روز تبریک گفت و از زحمات رانندگان و فعالان این حوزه در شهرستان شادگان قدردانی کرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

نظر شما