امروز درب شهرداری مرکزی آبادان رخ داد:

اصل ماجرای آتش زدن شهردار و کارگران شهرداری آبادان/کوتاهی ارگان های شهری در پرداخت مطالبات شهرداری

۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۹:۱۲:۳۸
کد خبر: ۷۹۰۹۷۶
اصل ماجرای آتش زدن شهردار و کارگران شهرداری آبادان/کوتاهی ارگان های شهری در پرداخت مطالبات شهرداری
امروز شنبه یکم دی ماه 97 زمانی که شهردار آبادان برای دلجویی و گفت و گو با کارگران شهرداری در جمع آنها حاضر شده بود، فردی اقدام به ریخت بنزین بر روی شهردار و کارگران کرد.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، تعدادی از کارگران منطقه دو شهرداری آبادان امروز شنبه با تجمع مقابل شهرداری مرکزی خواستار پرداخت دو ماه حقوق و هشت ماه بیمه معوق خود شدند.

در همین راستا حسین حمیدپور شهردار آبادان با حضور در جمع کارگران، ضمن عذر خواهی از تاخیر در پرداخت مطالبات این قشر زحمتکش آنها را نسبت به موقعیت فعلی شهرداری آگاه کرد.

در این میان زمانی که شهردار و کارگران در حال گفت و گو با هم بودند، یکی از کارگران از خودر خود یک بشکه یک و نیم لیتری بنزین در آورد و به سمت شهردار رفت که در مسیر با ممانعت یوسف دریس شهردار منطقه دو رو بروی شد اما در نهایت بشکه بنزین را بر روی شهردار و تعدادی از کارگران خالی کرد.

در این حال کارگران با محاصره این شخص، او را به اتاقک حراست شهرداری آبادان بردند.

پس از آن پرسنل شهرداری قصد داشتند شهردار را به داخل ساختمان شهرداری ببرند اما حسین حمید پور به ادامه گفت و گو با کارگران پرداخت و اظهار کرد: شهرداری آبادان از نبود نقدینگی و درآمد ثابت رنج می برد و این موضوع یکی از مهمترین دلایل تاخیر در پرداخت حقوق و مزایا پرسنل است.

حمیدپور با ذکر مثالی در خصوص بدهی 300 میلیارد ریالی پروژه فاز دو پالایشگاه آبادان، کوتاهی کردن در پرداخت مطالبات شهراری آبادان از سوی ارگان های شهری را از دیگر دلایل کاهش درآمدهای پایدار و نقدینگی شهرداری عنوان کرد.

شهردار آبادان در جمع کارگران خبر داد: در چند روز آینده، رقم اندکی از بودجه ارزش افزوده به حساب شهرداری آبادان واریز خواهد شد، که در این صورت بخشی از مطالبات پرسنل شهرداری پرداخت می شود.

لازم به ذکر است، کارگری که اقدام به ریختن بنزین کرده بود، پس از آرامش با حضور در دفتر شهردار، از وی به خاطر این اقدام عذر خواهی کرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نظر شما