سرپرست فرمانداری شادگان:

خدمت رسانی به خانواده شهدا وظیفه همگانی است

۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۵:۰۹:۵۰
کد خبر: ۷۹۴۱۳۸
خدمت رسانی به خانواده شهدا وظیفه همگانی است
سعید حاجیان گفت: حفظ آرمان شهدای والامقام و تکریم خانواده‌های معظم شهدا همواره موجب دلگرمی مسئولان در انجام وظایف محوله و خدمات‌رسانی می‌شود.

به گزارش خبرنگار برنا ، سعید حاجیان سرپرست فرمانداری شادگان عصر امروز در دیدار با خانواده شهدا در محل اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران این شهرستان، با بیان اینکه افتخار ما خدمت به مردم و به ویژه خانواده معزز شهدا و ایثارگران است، اظهار کرد: دیدار با خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران برای مسئولان روحیه بخش و موجب پشتگرمی، تلاش و فعالیت بیشتر است.

او با بیان این که خانواده شهدا فرزندان خود را تقدیم اسلام و انقلاب کردند گفت: شهدا ارزشمندترین دارایی خود را در راه تحقق اندیشه های امام راحل فدا کردند که تکریم خانواده معظم شاهد و ایثارگر تنها اقدام ناچیز در راستای زنده نگه داشتن یاد و خاطره آنها است.

حاجیان امنیت و آبادانی کشور را مرهون و مدیون خون پاک شهدا دانست و افزود: توسعه و پیشرفت کشور، عزت و اقتدار نظام در سایه جانفشانی‌های شهدای والامقام و از خود گذشتگی آنها حاصل شده است.

سرپرست فرمانداری شادگان در پایان بیان کرد: حفظ آرمان شهدای والامقام و تکریم خانواده‌های معظم شهدا همواره موجب دلگرمی مسئولان در انجام وظایف محوله و خدمات‌رسانی می‌شود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نظر شما