با تصمیم موقت کمیته انضباطی فدراسیون بسکتبال؛

سرمربی و بازیکن تیم بسکتبال هیرو تهران محروم شدند

۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۳:۳۷:۲۰
کد خبر: ۷۹۷۱۶۹
سرمربی و بازیکن تیم بسکتبال هیرو تهران محروم شدند
کمیته انضباطی فدراسیون بسکتبال تصمیم موقت خود را درباره بازی تیم های پالایش نفت آبادان و هیرو تهران از سری مسابقات سوپر لیگ بانوان کشور، اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، به نقل از روابط عمومی فدراسیون بسکتبال؛ کمیته انضباطی فدراسیون بسکتبال تصمیم موقت خود را درباره بازی پالایش نفت آبادان و هیروی تهران از سری مسابقات لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور در بخش بانوان اعلام کرد.

در متن این حکم آمده است:

با وصف صحت و اعتبار مفاد گزارش واصله و محتوای فیلم بازی به استناد ماده ۱۲۰ آیین نامه برگزاری مسابقات فدراسیون بسکتبال جمهوری اسلامی ایران تا زمان اتخاذ تصمیم، قطعیت و اجرای رأی کمیته محترم انضباطی فدراسیون مقرر می دارد:

1)خانم پوران عباسی سرمربی تیم هیروی تهران به صورت موقت و برای مدت دو جلسه از همراهی تیم و حضور در مسابقات لیگ برتر بانوان کشور تحت هر عنوان محروم شود.

2)خانم ادنا(تینا)عیسائیان بازیکن تیم هیروی تهران به صورت موقت و برای مدت یک جلسه از همراهی تیم و حضور در مسابقات لیگ برتر بانوان کشور تحت هر عنوان محروم شود.

3)استفاده از خدمات خانم ها مهرنوش داوودی و زینب آلبوعلی(آمارگیران بازی مذکور) تا اطلاع ثانوی در کلیه مسابقات ورزش بسکتبال در تمامی سطوح ممنوع است.

گفتنی است این تصمیمات کمیته انضباطی موقتی است و رای نهایی در روزهای آینده صادر خواهد شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز