معاون حمایت و سلامت اداره کل کمیته امداد امام خمینی(ره) خوزستان:

۶۰۰ هزار خانوار به خانواده کمیته امداد کشور افزوده شد/افزایش ۳۵ درصدی جامعه مددجویی خوزستان

۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۵:۳۵:۲۲
کد خبر: ۷۹۷۲۱۸
۶۰۰ هزار خانوار به خانواده کمیته امداد کشور افزوده شد/افزایش ۳۵ درصدی جامعه مددجویی خوزستان
محمدرضا علی‌پورخدادادی گفت: با اجرای این تبصره جمعیت تحت پوشش کمیته امداد از یک میلیون و ششصد هزار خانوار در کشور به دو میلیون و 20 هزار خانوار افزایش یافت.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، محمدرضا علی‌پورخدادادی معاون حمایت و سلامت اداره کل کمیته امداد امام خمینی(ره) خوزستان با اعلام این خبر اظهار کرد: فشارهای اقتصادی و التهابات حاکم بر بازار فشار زیادی بر اقشار آسیب‌پذیر وارد کرده است.

او گفت: در راستای کاهش این فشارها و جلوگیری از گسترش فقر مطلق با اعتماد دولت و مجلس شورای اسلامی در قالب تبصره 14 به کمیته امداد مجوز داده شد تا تعدادی از اقشار آسیب‌پذیر که همه شرایط تحت حمایت کمیته امداد را نداشتند اما حائز شرایط مساعدت هستند را تحت پوشش قرار دهیم.

علی‌پورخدادادی افزود: با اجرای این تبصره جمعیت تحت پوشش کمیته امداد از یک میلیون و ششصد هزار خانوار در کشور به دو میلیون و 20 هزار خانوار افزایش یافت؛ یعنی حدود 600 هزار خانوار به خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد در کشور افزوده شده است.

معاون حمایت و سلامت اداره کل کمیته امداد امام خمینی(ره) خوزستان اضافه کرد: در استان نیز از ابتدای خرداد‌ماه تاکنون سی هزار و پانصد خانوار تحت حمایت کمیته امداد قرار گرفتند.

او با بیان اینکه جامعه مددجویی کمیته امداد خوزستان 35 درصد افزایش یافته است، عنوان کرد: با تلاش همکاران در یک ماه گذشته 18 هزا خانوار از 30 هزار و 500 خانوار تحت حمایت کمیته امداد قرار گرفتند.

معاون حمایت و سلامت اداره کل کمیته امداد امام خمینی(ره) خوزستان بیان کرد: جامعه مددجویی کمیته امداد خوزستان تا پایان سال گذشته کمتر از 82 هزار خانوار بود که اکنون به 110 هزار خانوار رسیده است.

علی‌پورخدادادی با اشاره به میزان مستمری هر خانوار، گفت: مستمری یک نفره ماهانه 148 هزار تومان، خانوار دو نفره 249 هزار تومان، خانوار سه نفره 324 هزار تومان، خانوار چهار نفره 419 هزار تومان و مستمری خانوار پنج نفره بالا 465 هزار تومان است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز